Sjecas se......

Djordje Balasevic
*Divlji badem
*

Vrteli se tockovi mog bicikla. Gde god je stao taj rulet bese premija.
Smakla se od stepenik njena stikla. Nekad su pogledi bili cista hemija.
Dobro pocela je nedjelja, poslednje pripremanje za maturu, virili smo
u daljine puni nade... Preko gimnazijskog bedema, ko pravi dekor za
avanturu prosuo je nezni purpur divlji badem. Poneli nas vetrovi ko
maslacke. Jedni su leteli lako, drugi padali. I curice su postale prave
macke, a losi djaci odjednom svetom vladali. Sve mi je odlicno zvucalo.
Dobro sam stajao tih sezona. Ljuljale mu oci sirom promenade.
A nju sam sretao slucajno, uvek je s pogresnim bila ona, ali znao sam
da sanja onaj badem. Stane sve u strofu-ove u baladi: Pustinja proslih
minuta i ova zrna sad. I pred treci refren vec nismo mladi. Usla je nedavno
sama u kafe "Petrograd". Suvise tajni u ocima, u zlatni okov joj prstic pao.
Molio me dugi pogled da je kradem. DOVRAGA; KAFA JE GORCILA, AL'
TAJ SAM OKUS ODNEKUD ZNAO, PROBAO SAM JEDNOM DAVNO DIVLJI BADEM.



For my A..kiss

14.02.2007. u 00:10 · Ostavi komentar (1) · Isprintaj · #