SeDmA Space

SeDmA Space

nedjelja, 10.07.2011.

..uspomene mile..

..noćas ću svojim zavičajem proći ..
.. i u stari skromni kućni dom doći..
.. godinama tu nisam došla..
.. ni starim domom nisam prošla ..
..sad me zove zemlja moja mila ..
..u njedrima se sve ove godine krila ..
..zove mene lahor sa Strugače ..
..iz stare peći bakine pogače..
..žitna polja ,vinogradi, šumice i gaji ..
..to su dragi moji mili zagrljaji ..
..cvrkut ptica ,mukanje krava ..
..zvona oko njihovih glava ..
..i jedan vranac stari ..
..koji za vrijeme ne mari ..
..potok što žubori u zarasloj travi ..
..i vrijedni na vrbi sićušni crni mravi ..
..djetlić koji svoje unuke hrani ..
..i ona ista vjeverica od lani ..
..i noćni svirač sto bez razloga dreči ..
.. i onaj isti panj kraj krušne peči ..
..još da ne zaboravim , gusku Rozi ..
.. koja je toliko stara "božemepomozi "..
..opet će mi suza niz oko poteći ..
..i ostati ču nijema bez riječi ..
..al venama mojim još uspomene teku..
..nek se suze slivaju i nek peku ..
..al ta će zemlja kad dođe moje vrijeme..
.. pokriti moje kosti i sve uspomene ..


SeDmA

- 09:17
.. izjasni se ili samo ostavi trag .. (28)
..pusti printer da radi ..
.. vrati se tam negdije na početak ..

srijeda, 06.07.2011.

Ljubav , sex i kaj god ...

Ivek je bio moj prvi "pravi dečko", 
Zbog njega je sve bilo drugačije i ljepše
i bio je stariji cijela dva dana od mene .
Kad smo krenuli zajedno u prvi razred ,
zaštitnički se odnosio prema meni , 
nosio mi torbu , čuvao me i pomagao zadaču.
Prvi puta me zapravo poljubio za 12 rođendan ,
a za cicu tek poslije 16 godina .
Bilo je tu svega , no nikad se nisam naljutila na njega .
Kad smo zaglavili na lupitvi kod
njegove ujne u drugom selu ,
nitko nije obračao pažnju gdije su i kako se djeca igraju .
A bili smo djeca .. kažu ..

Vjetar je lagano dizao moje
pramenove prema svjetlu ,
a mjesec obasjavao njegovo lice
nije postojao savršeniji trenutak za poljubac ,
poljubac u ljubljenje a ljubljenje u hmm..

Tvoje oči su čudne - reče Ivan i spusti svoje usne na moje 
Nisam mu rekala ništa 
A u utrobi sam nosila njegovo dijete ..
Poslije nekoliko dana dobio je poziv za rat  i otišao ...
Plakala sam danima , 
Plakala nočima ...
Imala sam zlu slutnju ..
Da , nikad se nije vratio ..
I opet sam plakala , 
Nisam vjerovala , nisam se usudila
vjerovat da ga nema ..
Čak me ni život koji je nicao u meni 
nije natjerao da se trgnem ..
Prošli su tjedni , kako smo ga spustili 
U hladnu zemlju..
A ja sam tonula još dublje.
Jedne kišne  jesenske večeri ,
Iskliznuo je i taj podsjetnik na njega
Zauvjek , nestao ..
Kao i ja ..
Ostao je samo miris jeseni ,trag na drvetu i
mjesečina sa njegovim očima ..

SeDmA

- 19:57
.. izjasni se ili samo ostavi trag .. (12)
..pusti printer da radi ..
.. vrati se tam negdije na početak ..

ponedjeljak, 04.07.2011.

Sex i Selo

Dobar naslov zar ne ?
No neću sada tu polemizirat ili prepisivati
nešto što je slavna Neyjorčanka već i napisala .
Nego ču prikazat kako je to kod nas "seljaka"..
Bla bla bla...
Poznato ?
Nije važno ,
no ja ču svejedno napisat..

Jednom jako davno niže opisana je sa svim
svojim "seoskim" znanjem došla na užaren asfalt.
Isprva joj se činilo sve velikim , natrpanim i jako, jako glasnim
Došla je na svoje novo radno mjesto i činilo se da je sve išlo ok ...
No , ona je imala čudan naglasak i čudan rječnik.
No s vremenom su ju radni kolegi zavoljeli
i ubrzo je bila jedna od vodećih ljudi u firmi .
No ona nije mijenjala svoj govor ...
Svi su ju znali po tome.
Ok , žena je uspjela u gradu , pa što ?
Ono što ću vam ispričati , promjenit če vaše mišljenje o toj ženi .
I kako to biva , godine se nižu a ona već
23-čoj posjeduje dva auta i kuču na Bjeniku ...
Opsss , tu sad već nešto ne štima ?
Da , da da ..Tako sam i mislila ...
No to je samo moja verzija priče ...
No , u stvari slika je bila sasvim drugačija ...
Pošla žena" trbuhom za kruhom ",
I kuda drugdje nego u veliki grad ...
I ostala tamo dok ju nisi oni tajkunčići uništili ..
No iz toga je dobila divne prijateljiice ,
muža i 10 godina staža bez otpremnine .
Poanta je bila u tome sto je ona "živjela u gradu".
imala stan i sav glamur grada ...
Uživala je , upoznala svaki kutak , svako šetalište,
svaku kino dvoranu, čak je i na balet išla , nije joj se svidjelo
No htjela je sve vidjet ,
Interesanto je bilo to što joj nikad grad nije dosadio
do tog jutra u prepunom tramvaju kad se vračala iz noćne ..
Kako se usuđuješ ? Budalo neodgojena !!!
Pokušavao se ispričati što je zagnjurio
svoju glavu u njen dekolte .
Da , da bio je nesretan slučaj .
I zbog te budale otišla iz grada ..
Budala , slatko zar ne ?
Pa kad on doista i je ?
Što je vidio u njoj ?
Dobru priliku ?
Bogatu obitelj ?
Šest mjeseci kasnije ju odveo pred
oltar i tamo je rekla "da" toj budali ..
Mislite li da je okrutna ?
O ne ?Ona sam još i gora .
Kako ni nakon, tri godina nisu imali
djece odlučili su potražit pomoć.
I tu joj je jedan muškarac stavio bubu u glavu .
On se "prazni " negdje drugdje ...
Što god to značilo,
no ona je sam za svaki slučaj.
napravila kompletnu analizu .
Prvo je pao mobitel ,
Ništa sumnjivo ,
Đepovi , isto
Auto , sve ok
No pronašla je ključ koji nije pripadao
nijednoj bravi koju poznaje
Odlučila ga je zadržat .
Aha . Tu smo dakle .
Tjedan dana ništa, dva , tri ...
Draga jesi li slučajno vidjela neki ključ izgubio sam ga .
Od čega ključ , ? Upitala je ,
Imamo rezerve od svih vrata!
Pa od wc od posla ?
Ok .
I tako ubijeđena da se "to meni ne može dogodit "
ugledala je sa doista vrata koja otključavaju ...
Samo nisu nimalo sličila na bilo koja vrata od wc .
Ključno pitanje je bilo , uči ili ne ?
Odlučila je nazvat svog prijatelja u nevolji .
Došao je izuzetno brzo . Pokucao na vrata i
tražio da odmah izađu iz stana da curi plin .
Bilo kako bilo , ono što su vidjeli nije bilo ni slično plinu ,
je to lava koja se sijevala iz njenih očiju.
Za čudo ostala je pribrana i nije napravila scenu .
Dozvolila je da ju ugleda u svom sjaju a izgledala je
fantastično u novom modelu robertovih sandala na
vrtoglavim potpeticama i glanc novoj haljini iz perle ..
Htjela sam da vidi što gubi ...pričala je kasnije
Da vidio je , trčao za njom molio , preklinjao .
Završili smo -
samo je uzvratila .

Vratila se u njihovu kuću u centru tog ušljivog mjesta ,
pokupila svoje stvari i otišla u svoj stan u gradu ...
Zvao je danima , lomio joj vrata
No ona nije odustajala.
Vjerovala mu je,
A on me izigrao i iznevjerio / kazivala je

Izgubila je sav smisao o svemu ,
Htjela je samo osvetu , odmah sada .
Kako ? Upitala je sebe . Kako ?
Nije znala ...
Onda joj je sinulo.
Sljedeće večeri , joj je društvo pravio
Izuzetno šarmantan mladić koji je radio snjom
Pa što , neka je mlađi od mene .
Uostalom to je moj život zar ne ?
Ja , on i grad ?
Zvuči puno bolje od
ja, on i njegova ljubavnica .
Djelovala je sretno a ja joj nisam zamjerala.

Do neke druge fikcije , liti kak se već kaže :)

SeDmA

- 17:54
.. izjasni se ili samo ostavi trag .. (4)
..pusti printer da radi ..
.. vrati se tam negdije na početak ..
Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Bez prerada

Srpanj 2015 (1)
Rujan 2013 (1)
Studeni 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Lipanj 2012 (1)
Svibanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (3)
Siječanj 2012 (2)
Prosinac 2011 (2)
Studeni 2011 (4)
Listopad 2011 (3)
Rujan 2011 (5)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2011 (3)
Lipanj 2011 (7)
Svibanj 2011 (3)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (2)
Veljača 2011 (2)
Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (6)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (4)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (5)
Studeni 2009 (5)

Asimiliraj..

Asimilirano..

  • Ne budi daleko od mene
    ni jedan dan,
    jer, ne znam kako bih rekao,
    dan je dug
    i čekat ću te na nekoj stanici
    kad negdje daleko usnu valovi.
    Nemoj otići ni samo jedan čas,
    jer tada, u tom času,
    spoje se kapi nesanice
    i možda će sav dim
    što traži svoju kuću
    doći da ubije i
    moje izgubljeno Srce.
    Jao, neka se ne razlikuje
    tvoj lik na pijesku,
    jao, neka ne lete
    tvoje vjeđe u odsutnosti:
    ljubljena ne idi od mene
    ni za trenutak,
    jer u tom otići ćeš tako daleko
    da ću obići zemlju ispitujući
    hoćeš li se vratiti
    ili me ostaviti da umrem.
    P.Neruda


    Kad umrem želim
    tvoje ruke na svojim očima:
    želim svjetlo i žito
    tvojih ljubljenih ruku,
    da me još jednom dirne
    njihova svježina,
    da osjetim nježnost
    što izmijeni moji sudbinu.
    Hoću da živiš
    dok te uspavan čekam,
    hoću da tvoje uši i dalje
    slušaju Vjetar,
    da udišeš miris mora
    koje smo zajedno voljeli
    i da nastaviš hodati
    pijeskom kojim smo hodali...
    Hoću da ono što volim
    nastavi živjeti,
    a tebe sam ljubio
    i pjevao iznad svega,
    zato cvjetaj i dalje rascvjetana,

    da bi dosegla sve
    što ti moja ljubav naređuje
    da bi sjena moja
    prošetala tvojim vlasima,
    da bismo tako upoznali
    i razlog mome pisanju....
    P.Neruda

    Ležah u prašini kraj ceste.
    Niti vidjeh njegovo lice
    niti on vidje lice moje.
    Zvijezde sišle su,
    i zrak bijaše plav.
    Niti vidjeh njegove ruke
    niti on vidje ruke moje.
    Istok postade kao limun zelen.
    Zbog ptice jedne otvorih oči.
    Tada doznah
    koga sam ljubila čitav život.
    Tada on dozna
    kome je ruke grlio uboge.
    I uze čovjek zavežljaj,
    i krenu plačući u svoj dom.
    A dom je njegov
    prašina na cesti kao i moj dom.
    V.Parun

    Otkad sam, željo moja,
    Tvoju suzu popio,
    Nisam više, pile moje,
    Crnog oka sklopio.
    Kad sam ono, tugo moja,
    Cijelu noć te ljubio,
    Pamet sam i dušu, dušo,
    Sreću sam izgubio.
    Otkad sam, diko moja,
    Tvoju suzu popio,
    U hajduke htjedoh poći
    Pa sam ti se propio
    A.G.Matoš


    height="38" width="41" id="EXim" alt="eXTReMe Tracker" />