sebi pripadam

21.02.2008., četvrtak


Ah, taj odgoj!
Image and video hosting by TinyPic

Danima pišem ovaj post...
Došlo je vrijeme da se poslu u firmi posvetim sto posto,
da ga napravim kvalitetno, odgovorno i u roku...
Htjela sam da vas obavijestim o tome da me neće biti neko vrijeme.
A onda sam odustala od toga.
Zašto? zapitala sam se - nisam dužna da se opravdavam.
Svi smo ovdje dobrovoljno.
Uostalom, tako rijetko pišem - ne bi ni primjetili da me nema, ali...
nešto mi ne da mira.
Moram se sa vama pozdraviti.
To je jače od mene!
Moja potreba da budem pristojna često me nagoni da radim stvari koje možda drugima ništa i ne znače
ali, znače meni!
Da li i od vas ponekad dobar odgoj iziskuje da činite stvari koje se od vas ne očekuju,
koje su prevaziđene i više nisu u modi?
Smatrate li dobar odgoj teretom ili vrlinom?

Što god mislili o tome - nedostajat ćete mi!
- 08:32 - Komentari (44) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.