trenutakistine https://blog.dnevnik.hr/samomojarazmisljanja

nedjelja, 20.01.2008.

JOŠ JEDNO RAZOČARANJE U NIZU

Još jedno razočaranje.
Na čudnom mjestu sretnem čudnog tipa i ne znam zašto, iz kojih blesavih pobuda u samo par ura povjerim mu puno tega, nešto što svakome kažem da ne radi ja napravim, blesava tintara.
Je sam li povrijeđena, jesam, ne zato što mi nešto znači nego što me opet neko tako grubo spustio na zemlju.
Igrala sam otvorenih karata, po principu ako si pošten, ako daš sebe, ako otvoreno kažeš što želiš i koja su tvoja očekivanja tako će se i on odnosit prema tebi, ma roga, on je po zanimanju lažov i prevarant, samo mi nije jasno koga misli da vara, mene ne, ja sam brzo otkrila tko je.
Bez obzira mi je žo, žo što je dokazo da većini muških ne treba vjerovat, da su praci i to na kvadrat.
A najvažnije glavno mu se klet u iskrenost.
Koje gluposti sam ga pitala, koje stvari sam ga molila, ma ko da mi je 18 godina i uvjerena da će to ispoštovat ili će mi reć doviđenja, prošetaj, nema više, eto to mi je krivo, što sam vjerovala u iskrenost.
Mojoj Puljanki, eto toliko što se tiče leptirića, jebem onega ko ih je izmislio i ko u njih vjeruje.
Čak mi je sad žo što nijesam bijesna, što ne vičem, ne urlam , nego sam razočarana, beskrajno tužna što sam nasjela na neku budalu i najvažnije pokazala mu jedino svoje utočište, o ebem ti blog.
Ma đe sam godine skupila, u poštenju, u gluposti, jebem poštenje i ko ga je izmislio.
Poslije dugo dugo vremena otvorim se i opet krivom, ma ebem te živote.
Sva sreća da moja intuicija ipak nepogriješivo radi, to mi ne može niko oduzet, pa ni on, pa sam ga na brzinu otkrila.
čak sam bila toliko poštena da sam ga zazvala na mob i rekla mu.
Ne znam kome na diku, kome na poštenje, meni ili njemu.
O jebem ti ludu glavu i vjeru u čovjeka, kojeg jebenog čovjeka.

Koji sam ja debil, ja opet moram nazvat, ja opet moram pitat zašto, jednostavno ne mogu prihvatit da postoje ljudi koji sve moje mogu tako bezobrazno bacit u blato, zar sam ja tako loš čovjek, zar ja ovo zasluživam,
e da, sad kreću i suze jer mi treba objašnjenje, a nema ga, ma čak ni riječ isprike.
Bože đe ja ovo živim, koji je ovo jebeni svijet.

20.01.2008. u 16:26 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

samo moja razmišljanja, za moju dušu i možda za još ponekoga, viđet ćemo


Image and video hosting by TinyPic





users online

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

free hit counter

hit counter


free hit counter

hit counter

linkovi

eXTReMe Tracker