< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

To će biti taj dan....

Neznam kak da vam opišem blog..
vidite kak izgleda..
Pa...riječi su suvišne....!!!

Blogovi koje posjećujem..

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Ljubav moja
tena
Livia
Anita
Poki
johnny
edita
capricorn

O meni

-Jan
-15 godina
-1.c (graficka skola)
-Ivanić grad
-imam curu
-imam dosta frendova i frendica
-rocker sam
-slušamm: Nirvanu, Pink Floyd, Fat President, Pasi, Moskowskaya, Six Pack, Blackout, Crno Perje, Black Sabbath, Doors, Let 3, Hladno Pivo, Metallica, G'n'R, Ramones, Led Zeppelin...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Box 4







Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

subota, 05.01.2008.

"How I wish, how I wish you were here, We are just two lost souls swiming in a fish bowl, year after year, running over the same old ground and what have we found, same old fears, wish you were here!"

Evo doso je i taj dan kad cu opet post napisat! i da ne zaboravim, Sretan Bozic i Nova godina
Evo sve se sad slaze na neki nacin, al ono sad ce skola i ocjene i sva ta sranja, pa onda ko zna kaj bude.
Na neki nacin jedva cekam skolu da se mogu svaki dan sa Josipom vidit, (zato kaj je ona u kazni pa nesmije van pa se vidimo svake prijestupne i to me jebe al ajde) al mi se neda opet cubit po cijele dane tam al kaj se mora tesko je.
Sad mi se u zadnje vrijeme od kad josipa nemre van ni neda ic van zato kaj znam sve kaj se bude dogadjalo i rijetko se dogodi nekaj novo i zanimljivo tak da mi se fakat neda.
Za novu mi je bilo prejebeno i neda mi se pisat kaj je sve bilo.
Evo sad sam kod deve bio od cetvrtka pa smo nekaj svirali, kemijali i nis ne napravili al ajde bar nisam bio doma po cijele dane na kompu. Tam je bilo kak tak, ono zajebavali smo se isli van i opet sam se uvjerio da je cazma ispricavam se cazmancima al cazma je fakat rupcaga i pol. nemas kam ic van ni nikaj pa smo bili kod deve doma cijelo vrijeme i tak.
Dobro ajd da ne duljim makar vec jesam, pozdrav
Velika pusa mojoj jedinoj ljubavi, nadam se da znas kolko te puno volim, a ak ne onda: volim te jako jako jako jako jako puno. valjda sad znas.
ajd srečno

|Komentiraj 11| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.