Sagitta odapinje svoje str(j)elice visoko, visoko...

17.02.2006., petak

Be careful what you want...

Jučer me nazvala ona.
Bilo mi je neopisivo drago čuti je.
I podsjetila me na višetjedno (da ne kažem višestoljetno) izbivanje s bloga.
I ja sam joj se odmah izjadala.
Onako, bez zadrške.
Sve sam joj rekla što mi je na duši.
A ne tiče se ljubavnog života.
Zapravo, indirektno da.
Točnije, tiče se posla.
Koji će tijekom i neposredno nakon realizacije neminovno utjecati i na ljubav.
Nešto zbog čega bih još do prije pola godine bila presretna.
A sad mi se čini neopisivim balastom i ne želim.

Po prvi put u životu mi je u potpunosti jasno što znači ona stara kineska (je li kineska?!):
Pazi što želiš jer bi ti se moglo i ostvariti.
Ne znam jesam li je točno iscitirala.
Ispravite me ukoliko nisam.

Ostvarilo mi se ono što sam (donedavno) jako željela.
A ja na to ovaj put nisam spremna...

Pokušavam se utješiti onom starom (ne kineskom) Sve ima svoje razloge.
Jer ako ovo ima razlog, nadam se da je dobar.

Love you.
You too.
- 13:24 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi