siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (19)
Siječanj 2009 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Counters
Counters

Projektni zadatak učenika 8.a razreda lll OŠ Čakovec - korelacija hrvatskog jezika, povijesti i informatike na temu "Trebaju li ljudima atomske bombe i ratovi?" - vezano uz lektiru "Sadako hoće živjeti".
Voditeljice projekta: učiteljice Tihana Preksavec (hrvatski jezik)i Nataša Boj (informatika)

Uži tim učenika (zadužen za uređivanje bloga): Maja Marija Lešnjak, Borna Benko, Bojan Spahija, Josipa Zbiljski i Tomislav Totek Varga


Since: 16.01.2009. (16:59)



online

Linkovi

Kviz o lektiri Sadako
Kviz o II. svj. ratu

dnevnik.hr
blog.hr
totekov blog
blog 8.b
japan fan blog


lll.OŠ Čakovec
ll.OŠ Čakovec
OŠ Pribislavec
OŠ Strahoninec

Knjižnica "Nikola Zrinski" Čakovec
portal za škole
Unicef
Forum

studentski centar Vž
Gimnazija Čk
Tioš Čakovec
2. Gimnazija Vž

Sanjarica, horoskop
Facebook


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Grga

Ankete

Jeste li pročitali knjigu "Sadako hoće živjeti"?
Da
Ne
Ne,al hoću
  
pollcode.com free polls



Što mislite o ovom blogu?
Super je!
Dosta dobar.
Nije dobar.
  
pollcode.com free polls


Ostalo

Guestbook











adopt your own virtual pet!





© Sadako je htjela živjeti



Moji dojmovi

Rat?Morbidno,ali nažalost to je dio svakodnevnog života.Postoje različiti oblici rata,a na svijetu se nažalost upotrebljavaju svi. Žalosno je to što u novinama možemo samo čitati članke koliko je u Iraku ljudi poginulo i ko je na koga bacio bombu.Ako pak ne to onda čitamo o Simonici i Anteku. Užasno je u kaj se ovaj svijet pretvorio!Današnje novine,mediji i sve ostalo. Također sam konačno našla vremena da pročitam lektiru Sadako hoće živjeti.I vjerujte mi nisam požalila. Odlična je knjiga i sad bi ja htjela napisati svoje mišljenje o atomskoj bombi pa vam je jasno valjda i zašto onaj uvod ispred o ratu i bombama.Dakle bačena je bomba na Hirošimu. Je li vama normalno da neko baci atomsku bombu i ubije toliko ljudi u samo jednoj sekundi?Meni ne.U toj sekundi poginulo je velik broj ljudi,ranjeno je velik broj ljudi.Porušene su zgrade,kuće …Ma nema uopće smisla to nabrajati. To je sramota za čovječanstvo! I sad bude meni neko pričao pričice kako taj čovjek nije znao kaj baca?Ma koga to briga? Kaj se uopće zamarate s tim? Zar vi kužite da su nedužni i nevini ljudi poginuli? Ja sam to davno shvatila. I drago mi je da jesam,ali užasno me boli kad vidim da se to isto ponavlja.I ta atomska bomba ponovila bude se opet ako se svijet ne promjeni.No to je vrlo malo moguće.Mislim da je uopće suludo pisati jer budu to pročitali moji frendi,a ostali? Ostali budu dalje nastavili ratovati i nema teoretske šanse da sama promijenim svijet. Ljudi bi se trebali jednostavno zapitati i nastojati se popraviti sami….a ne da ih drugi popravljaju….Jednostavno rečeno knjiga je super,dirnula me,a sad na vama je da li ćete se potruditi poraditi na sebi ili ne. Samo ljudi koji nemaju srca mogu ostati hladni nakon što pročitaju knjigu...


-Nika


30.01.2009. u 15:55

|komentiraj(1) |





<< Arhiva >>