Biseri i o biserima

subota, 29.04.2006.

Kada trenirati

mahBila je u pravu Danko kada je rekao danas "A zašto da dođem na trening kada većina neće". Ja sam odgovorio da nije u pravu. Ona je bila oko 10.00 prva i tražila je da ne dođe na trening u 12.30 u Filipović jer mora nešto po kući spremati. Ja sam poludio. Sada osim što moram voditi brigu da trening ne bude u vrijeme izlaska u petak i subotu uvece, ne smije biti ni u vrijeme subotnjeg spremanja kuća. Pa i čak utakmice u Novoj Gradiški su bile problem za skupiti ekipu samo zato što je subota uvece. Sada moram voditi brigu i tome kada u kući imaju velika spremanja. Normalno, Danku, nije ni na kraj pameti bilo da se ustane ranije i to obavi kako bi stigla na trening ekipe koja za manje od mjesec dana ima kvalifikacije za 1b ligu. Ja sam budalaš i Ingu i ženu pokupio u 8 ujutro. Vriskao sam da ako žele u Baumax i Billu to mogu samo ako se ustanu jer ja imam trening sa svojim curama. partyIva se u petak nije ni javljala na mob. Ni Peruanka. bangNi Vlatka. Peruanka tvrdi da ima nekakve nadoknade iako mene ne bi začudilo da na njima nije ni bila jer ima toliko ispričnicanjami da bi s njima opravdali tri olimpijska ciklusa, a kamoli jedne subotnje nadokade. Vlatka šuti danima. Ne javlja se na mobitel kada ju zovem, a na kraju kada sam napisao da ću porazgovarati s ocem da uopće vidim da li je zdrava ili tako nešto, napisala je da tri tjedna prije kraja škole ne može izdvojiti 3 sata za trening tri puta tjedno. Ljudi! Pa ona ima namjeru studirati a nije u stanju u četvrtom gimbe doći na trin treninga tjedno zbog učenja. Bolja da se onda ostavi knjiga. I još s nadom da će to i ona imati vremena čitati moram ustanoviti kako mi je žao da Vlatka kojoj sam u dvije sezone dao ogromno povjerenje nije u stanju da dođe i kaže "Treneru! Oprostite znam da imate samo tri licencirana srednjaka, i da sam vas zajebala, ali ja sada neću trenirati, ni ići na kvalifikacije jer moram učitilud. A vi se blentavi i naivni treneru snađite kako znate i umijete. I da kaže žao mi je što nemate sada dovoljno srednjaka! Na žalost to nisam doživio. Kakvo povjerenje pitati će se! Pa da bude prvi tehničar sezonu prije, a i da bude jedan od tri srednjaka (a trebao bi imati barem četiri) u Retfali 1.
I tako dođem vam ja danas na trening, točno lociran blizu buseva i tramvaja, u vrijeme kada se svi stignu probuditi nakon groznice petka uvece koju moje cure proživljavaju i čitam opravdanja. Osim Vlatkinog, Petrinog i Dankovog, u 40 minuta prije treninga Sven je zabolio stomak za poludjeti, Kikica je dobila mengu i bilo joj je za poludjeti. Uz što je Pčelica povređena pa sam joj zabranio trening do utorka i Halle koja je u svatovima, ujutro u 5.10 sam dobio poruku od Dolara da je na putu za Pulu, a u 6.15 od Vatrice da je u vlaku za Zagreb. Brico se do sada još uvijek nije javila. Vjerojatno je noć bila toliko burna da se nije u stanju probuditi do toga treninga 3o minuta iza ponoći.headbangheadbang

- 23:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sadržaj
1.Izmrljali me
3. Biseri