13.06.2006., utorak

Iz mog vrta za vas..

Izgleda da me u zadnje vrijeme jako inspirira cvijeće.. Ove fotke sam napravila u subotu i nedjelju. Vrijeme je ovih dana dosta promjenjivo.. bilo je i kiše, a čini se da mu to sve jako odgovara pa super napreduje. I tako vam ja svako malo odšećem do vrta da vidim šta ima novog. Uživam u ljepoti i bojama, ali nažalost ne znam kako se zovu ovi cvjetovi pa ako netko zna, neka slobodno dojavi wink
Meni se najviše sviđaju plavi cvjetići na prvoj fotki..

plavi cvjetićibijeli cvjetići
lila cvjetićljubičasto cvijeće

Ako želite vidjeti veću fotku, kliknite na manju..



- 14:45 - Komentari (9) - Isprintaj - #


by Nohch

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off



Sva prava pridržana
All Rights Reserved
© 2006 - 2010 Rozza


Fotografije su privatno vlasništvo. Zabranjeno je koristiti ih bez dozvole autorice.





fotografije koje objavljujem na
blogu su neki moji amaterski pokušaji..
dobrodošli su svi savjeti, prijedlozi, kritike, pohvale i tome slično




...



















divlji.badem@gmail.com

Go to rozza's flickr photostream

~

Sometimes I do get to places
just when God's ready to have somebody click the shutter.


Ansel Adams