četvrtak, 05.04.2007.

JEDAN O TOME KAKO MRZIM...

Napisala Zvoncica u 12:48

opis slike

Znate li sto MRZIM najvise na svijetu? Tocnije, KOGA?

MORALISTE. Posebno one LAZNE.

A znate li cemu me iskustvo naucilo?

Da su SVI moralisti LAZNI.
LICEMJERI.
I nemate pojma kako ja MRZIM, MRZIM licemjerje.

Mrzim vjecno dezurne DUSEBRIZNIKE.
Mrzim «dobronamjerne» savjete koje NISAM trazila.
Mrzim ljude koji osudjuju.
Mrzim PROPOVIJEDI.
Ma POPOVE uopce, MRZIM.
I casne sestre.
Koje su casne samo pred ocima javnosti.
A u dusi su KURVE.

Mrzim sto se TEBI moram opravdavati, a zaboravljas da te poznajem od kada si bila DIJETE.
Klinka.
I ZNAM kakva si.
Ne vuci me za jezik, MOLIM TE.
Jer cut ces SVE.
A sve NE ZELIS cuti.
Jer ce te SVE natjerati da se zamislis nad SVOJIM zivotom.
I NECE ti se svidjeti ono sto ces otkriti.

Ti si sada neka druga?
Neka odrasla?
Pametna?
Cedna?
TEBI alkohol skodi?!
TI si prestala pusiti i smatras da su cigare stetne?!

O, Boze...
HEEEEJJJJ, pa ja te POZNAJEM!!!!!!

I znas sto?

Ja idem popiti pivu.
I litru vodke nakon toga.
I popusit cu 3 kutije cigara.

A veceras...
Veceras cu se sexati u autu.
Na parkingu.
Pod ulicnom lampom.
Tamo gdje ponekad prodje nepoznat covjek i SVE moze vidjeti.
I SVRSIT CU.
Sjecas se kako to izgleda?
Sjecas se kakav je SEX koji se NE ODVIJA ispod plahte, na krevetu?!

I znas sto jos?
Zapalit cu i joint nakon svega!
Jedan dobar, pravi, veliki!
TEBI U CAST!

A ti samo spavaj...
I uvuci se u svoj debeli primitivizam...
U svoju jadnu, jadnu apatiju i mrtvilo koje nazivas ZIVOTOM.

STARA-MLADA osobo.

FUJ.

Komentari (29) || Isprintaj || #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker