• Blog preselio na ovaj link >> Šaranski-ribolov.com
  • Moj dnevnik:
  • Šumbar
  • Ribolov - šaran

    Objavljeno: 04.09.2007., utorak

    Opis bloga

    Evo zovem se Dubravko Križančić i ribolovom se bavim od malih nogu. Došao sam na ideju da napišem blog o ribolovu i na njemu će biti sve vezano uz ribolov a poglavito šaranolov čime se i najviše bavim.

    Biti će tu opisa sa slikama raznih montaža koje su mi funkcionirale, testova nekog pribora od frendova a i mojeg naravno... Blog je još u izradi i nema puno sadržaja na njemu a s vremenom će ga biti sve više.

    Za početak imate tu izbornik sa lijeve strane sa par članaka koje sam djelom napisao sam a djelom pomoću odlične knjige autora Krešimira Kurija - "Osnove Šaranskog Ribolova" koju ako niste nabavili OBAVEZNO morate nabaviti kao i njegovu novu knjigu "Moderni Šaranski Ribolov".

    Eto toliko za početak,

    Pozdrav i bistro uz mog najdražeg Šumbarskog šarana!

    Šaran

    - 22:45 - Komentar... (1) - Printaj Post... - #

    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

      rujan, 2007  
    P U S Č P S N
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30

    Rujan 2007 (5)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Ribolov
    ribolov na jezeru, ribolovna mijesta, boile, mamci, šaranolov, udica, ribički štap
    Desing By: dubax6x
    Copyright 2007

    Vi ste posjetitelj broj: