19.03.2007., ponedjeljak

.moj džepni Bog će Bogu tvom pokazati Boga.

pišem novi post iz jednog razloga.rođendan.saznali bute ćiji je ak čitate dalje
.....
.....
.....

ovai vikend sam ajmo reć opet ostala doma.Bila sam kod doktorice dala mi antibiotike.Da.bolesna sam još.
Gaddem

Zapravo išla sam van na kvart.Di smo cijeli dan igrali Baseball.Fkt me sve boli.
Jadan Sona je dobio nekoliko udaraca lopticom.Ja sam ga u šupak zdrmala.
Sorry Sona,znaš da je slučajno bilo! x)

U subotu su bili dani piva...a mene nigdje!! :(
Al sam išla s Dragim u kino.Gledali smo Ghost Rider.Predobar je film.Fkt je...i predobro je bilo.došla sam malo prekasno doma al sam živa xD

Znači.lijepo sam se provela ovaj tjedan.Čak sam i nabavila plakat od HP-a Knjiga Žalbe.
Najviše me rastužilo to kai je moa Dolly pobrisala blog.
Oke,ona ima svoje razloge.Ali full mie žao ono.jerbo bila mie najdraža blogerica.
S najžeščim komentarima.moi PingvinČiČ.iako nekad ženski,nekad muški.Valjda ovisi o raspoloženju x)

Ovim putem ju želim puno puno puno pozdravit.Iako nie propao svijet.Mislim vidit ćemo se mi na Fishu,čut se prek msn-a i to...
Dolly <3

Nadalje.

SRETNA SAM! <3


Image Hosted by ImageShack.us

Nadam se da ste i vi sretni.jako.kao i ja
I moja Seka je sretna i to mene čini još sretnijom!
Radujmo se sitnicama u životu.Cijenite i male stvari.

a sad.tadaaaam!! tai nesretni rođendan bez onog ne.

19.03.1993.
Rodio se jedan dečko.Ime mu je Matija.
Danas slavi svoj 14. rođendan.Ah mlad je još x)
Moi frend Mika s kvarta.
E pa stari,sretan ti rođendan!!

19.03.1990.
Rodila se jedna cura.Ime joj je...no preskočimo sad ime.ionako nie važno
oke.'nači.rodila se cura koju svi znaju kao malu Maričku.
Navršava 17.god. pa kud već!!
Da.sad sam velka cura x)
Eto meni je danas rođendan.Neka mi bude sretan.da.
hvala

Image Hosted by ImageShack.us

Voli Vas sve mala sretna Marička <3


APDEJT:

Eo bliži se kraj dana.pa tako i mog rođendana.zapravo dan ko i svaki drugi.ne vidim poseban razlog za sreću :)
Puno hvala svima na puno sms-ova,komentara...ugl hvala svima na lijepim željama!!
Nadam se da će se neka i ostvarit! ;)
I hvala svima koji su ciljali na 00:00 i ostali budni.Moa draga blogerica Windy mie prva čestitala rođendan!
Tnx Dolly kai si zadnje lipe potrošila na mene!
Hvala moim superubermegatetrakewl frendicama s kvarta!! Đuka,fala na preeeslatkom medeku!!aaaw obožavam pliŠance! Zove se Dolly (HP)...pridružuje se Kristini,Klaudiji,Tinu,Prkiju,Ferkonji,Vatroslavu,Išmaelu i ostalim moim plišanim ljubekima.
Buba i Anja fala i vama puno!! huh dobih rukometnu loptu! oujeeea
Lea fala na Lionu!!!
Sve u svemu.lijep dan.ugodno su me iznenadili neki ljudi,a neki baš i ne... -.-
<33

Seko volim te naiviše na svietu!!
Znjak moi volim tee!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3