20.02.2007., utorak

x_trick or treat_x

Zanimljivo je bilo gledati sve te maškare kako šeču gradom.
Bilo je anđela,vragova,vampira pa čak i ludih gljiva xD
Zanimljive maske,sve u svemu...ali bilo je i onih nekih.da.bilo je.!!
Odlučili mi ič u te maŠkare...a ko mi?
Grujich,Gael,njen deČko Marko,Nikola,Ena end ja.
Na žalost Gael nie mogla van...Srce.još si bubana.Nemoj da ti se pogorŠa.Tata se samo brine za tvoe zdravlje.Wolim te jako i jedwa čekam da se opet vidimo.!!
Baš smo se izgrlile danas!!Tnx na robi za maŠkare :D Love ya!!
Daklem ona je ostala doma,a s njom i Markić.Nikola je otišo doma a Grua,Ena i ja išli u maškare.!
Ena je bila lijepa gotiČarka...al moram priznat Grua je bio ljepša gotiČarka!!Strašan je.!!
Mišek moi mali u suknji ko gotiČarka...hehe
Ja sam bila mali emaČ xD brutala al bilo je dorro!!
I tak se mi mal motali po trgu...i odlučili otič do Rune...ajt uputimo se tam...
pošaljem ja sms mojoj Kiwi dal je u Runi jer mi tam dolazimo.No ubrzo dođe sms da je ona u kazni :( al draga mi cura Hoti dolazi!!
I tak mi sjedimo za šankom,čavrljamo s Kokicom...i ja zamjetim puuuno neopranog suđa odnosno šalica,tanjurića i šalica...
Kažem ja na to Grujiću...kako se meni pere suđe!! haha
I Kokica par min ranie pita Enu dal bi prala suđe...reko ja ja bi!!
I tako ja došla i počela prat suđe.Aime brate što je toga puno bilo!!Al eto kaže Kokica da sam brzo oprala! xD
I za nagradu dobih omiljeno piće-kakao rum kokos!!! aaaaaa supaČ
U međuvremenu je došla moa draga Hoti...izgrlile se mi i taq to...no Ena & Grujić su rekli da idu :(
Treala sam ja s njima u Pračku gdje ih je čekala Andrea al eto ostala ja s Hoti...masirale smo jedna drugu i baš nam je bilo supaČ.!!
I tak to...haha ja sam emaČ... xD
Nek vam bude svima žao kai me niste vidjeli kao peraČa suđa.jer to se kod mene jaaaako rijetko viđa.

Ajt odo ja sad spavat...mama če mi doč pa me sterat.a i umorna sam.doma sam danas bila samo pol sata a došla sam u 11 doma...
pi es-natjecanje iz prve pomoči...ne znam kak je prošlo xD sutra čem znat.Pisali smo 6 testova šoeče
al smo dobili neki tam sendvič fini,sokiČ i onda krafne iz Pim-peka i peepsiii!!
Odo sad fkt...
mah mah.
PingvinČice čuvai me se u subotu!! <3

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3