Judge, Jury and Executioner (Achievement Unlocked)

četvrtak, 23.08.2012.

Irezumi 082312

Tetovaže su mi uvek bile zanimljive, ali jedna vrsta mi se od nekad izdvaja - japanske tradicionalne tetovaže iliti irezumi. Istina - zloglasne yakuze (japanska mafija) su ih zapravo na neki način popularizirale, a to im daje još veću čar. Recimo da su ko zabranjeno voće. Sam dizajn tih tetovaža je fascinantan - makar bi mnogi rekli da je tipično, ali kaj očekivati od TRADICIONALNE umjetnosti koja postoji nekoliko stoljeća. Uglavnom prevladavaju mitološka bića - zmajevi i slično, životinje tipa tigar, ribe etc., raznoliko cveće i biljke dok pozadine čine valovi, oblaci i slični motivi. Većinom su u boji, a to im u mojim očima daje dodatnu čar.

Jedan od primjera meni lepe tetovaže bi bilo ovo:



Ovo mi je fenomenalna tetovaža:



Od napred:



Volim videti i gledati lepe tetovaže, tj. sam dizajn, ovakav pogotovo. Sad baš da bi se tetoviral - ne znam baš. Žal mi je kožu si 'uništiti', al dok vidim kakav dobar estetski dojam ostave na mene ovak lepe tetovaže odma mi dojde da se stetoviram. Da imam pare vjerojatno i bi. Al nemam tak da nemam niti brige, a bome niti dileme. Ipak volim svoju kožu više od tetovaža, tak da bi me vjerojatno pustilo prije samog čina tetoviranja. Valjda. Jer onda više nema povratka.

Kul su tetovaže, da bi reč rekel.
- 21:25 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.