Ogulinska fatamorgana - Rambova je bolja strana https://blog.dnevnik.hr/ramboa

ponedjeljak, 23.04.2007.

Radni dan Tome R.

Protekli period sam bio zaokupiran istraživačkim poslovima, te sam uz pomoć svojih neimenovanih izvora radio na strategiji promatranja i bilježenja svih dnevnih aktivnosti naših gradskih političara. Uz mnoštvo nevažnih sjednica i bezveznih blebetanja, oko svega, svačega i ničega, ipak sam se uspio domoći, povjerljivog i potpuno autentičnog dokumenta, koji u detalje opisuje jedan radni dan Tome R. Taj "Dokument" nam baca sasvim drugačije svijetlo na ozbiljnost i odgovornost posla koji Toma R. obavlja u vodećim strukturama našeg Grada, te nam daje potpuno novi uvid u sve njegove obaveze i dužnosti. Dokument je preuzet iz njegove teke na kockice, a ostaje nevidljivo i nečitko na koji se točno dan odnosi. U prilogu vam dostavljam taj "Dokument"


06:15 - kad zazvoni vekerica,zet bombu-kašikaru i zapretit svimi da ću se raznet ako mi ki prijde.
- kad se malo smirim i uverim da ni došla pome ni policija,ni financijska,ni niki drugi - vratit kašikaru, zet vekericu i zavitlat je u zid. Projt nazad spat.
06:20 - kad zazvoni druga vekerica,dignit se, projt u zahod i popišat se i posrat. Ako nemorem pišat, pustit vodu da malo curi, pa će me onda krenit. Ako nemorem srat...ma kaj nemorem.Srat uvik morem.
06:35 - obuć se i trkom na posal. Vrnit se sa pol puta po ključe. Vrnit se opet. Vratit ključe od garaže i zet od kancelarij. Sad malo brže trčat.
06:45 - skuvat kavu za g.Zastupnika (kraću sa smeđim cukrom) i za g.Gradonačelnika (dužu sa 4 žlice cukra,belega)
06:55 - kad dojdu g.Zastupnik i g.Gradonačelnik, lipo ih pozdravit i tražit spisak kamo moram danas projt.
07:00 - čekat petnajst minuti da se spisak isprinta
07:15 - kad spisak izajde krenit u akciju po spisku: prvo: "projt u središnjicu otključat kancelarije, oprat mokrom krpom zahod i zaključat da niki neujde dok se neosuši"
07:35 - drugo: "otključat zahode i nazvat Kozu, i reć mu da danas kaj lipega napiše za nas, a da drvlje i kamenje strovali na oporbu" (i na one blogere-ovo sam sam dodal, da pokažem samoinicijativu. Valjda će se šefu svidit.)
07:50 - zet pri Šiptaru, dvi štrudle za g.Zastupnika i 6 baklavi, 4 krempite, 4 porcije ćevapćići (velike) i kilu kruva za g.Gradonačelnika.
08:00 - dojt u kancelarije i predat im južinu.
08:10 - sljedeći uru vrimena šetat od gostijone do gostijone i slušat kaj narod divani. Ki je za nas, a ki je protiv. Sve zapisat i trkom do g.Gradonačelnika da mu dam izvješće.
09:10 - čekat pol ure da g.Gradonačelnik obavi veliku nuždu.
09:40 - predat izvješće i čekat pohvalu od g.Gradonačelnika
09:45 - trkom u banku, da vidim jel kaj selo love od oni novac kaj smo prali prošli misec
09:50 - ni niš. Vrnit se nazad i psovat sve redom, da g.Zastupnik vidi da sam ljut.
10:00 - zet novi spisak, jer sam stari izgubil.
10:15 - krenit u akciju po novem spisku: prvo: "projt u središnjicu otključat kancelarije, oprat mokrom krpom zahod i zaključat..." u jebemti, evo sad sam našal stari spisak. Bacit stari i krenit po novem spisku: prvo: "kupit toaletneg papira za g.Gradonačelnika, kulko god morem ponest"
10:20 - drugo: projt Zdravku-uraru i zet 20 vekeric, da g.Gradonačelnik izabere koja će mu bit najbolja za Aktualni sat na današnjoj sjednici (ovo sam isto sam dodal) ostale zet doma jer će mi trebat
10:30 - treće: (ustvari drugo): "skoknit do Mire i fotokopirat materijale za sjednicu. Materijali su od lanjske sjednice broj 19. - zato kaj su iste točke i ove godine na Dnevnem redu"
11:00 - vrnit se na posal i sjest kraj g.Gradonačelnika, a ne med fikuse, jer počinje sjednica. Sljedeće dvi ure gledat u njega i kad mi namigne dignit ruku, a kad ne namigne ne dizat ruku. Smim dvaput zajebat.
13:00 - samo pratit g.Gradonačelnika, jer on zna kamo se ide kaj pojist i ki plaća. Zet škare sa sobum, jer moramo prerezat neku traku i nešto otvorit. Nekakvu zgradu, kaj ja znam.
13:30 - nakon tega otvaranja i dalje za g,Gradonačelnikom. Idemo pojist i popit, mukte.
15:30 - zet za u kancelarije dvi litre oneg dobreg vina, po nalogu g.Gradonačelnika.
15:35 - držat se g.Gradonačelnika, da nebi blebnil na beton, jer sam malo više popil
16:00 - zamolit šofera da stane, da se mogu izrigat, jer nesmim ženi ovakav pred oči.
16:15 - jebat svima sve po spisku, jer kaj oni znadu kulko sam se ja žrtvoval za sve.
16:30 - dojt doma i zamolit šofera da mi otključa kuću i pušći me nutri. Sačekat da žena izdivani svoje. Onda joj reć da mi pripremi žagu, jer kad se probudim moram projt u park i sve to sjebat. Kad svi rušu, zač ja nebi? Ionako će mi trebat drv za najesen.
16:40 - zamolit ženu da mi stavi lavor kraj kreveta, ako mi bude mučno, i projt spat.

23.04.2007. u 17:29 • 9 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Studeni 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Smijati se ponad jada - jedini je način da ostanem normalan u ovom ludilu zvanom "život".
(U mračnoj sadašnjosti našeg Grada,napuklina je baš u svemu i srećom - kroz svaku svijetlo izbija)

Linkovi

Blog.hr
Ogulin.blog.hr
Ogulinske uske staze
Maksova maksimala
Janjo
Mračni blog
C.N.N.blog

free web counter

free web counter