srijeda, 18.02.2009.

Samo da se javim

Još nam je uvijek zima i nemremo baš raditi,
a najviše problema imam baš vani. rolleyes
Hmm, vani je ili snjeg ili kad se malo otopi blato i tak opet i opet.... bang burninmad
Ovo vrijeme nije za ništa, sjediti u toplome u gledati televiziju.... ma užas !!!
Kad si želiš nešto raditi, kad te ta želja vuče najgore je biti nemoćan cry

Uglavnom;
30 i 31. 1. smo išli pripremati bojler i spremnik u podrum, slagati to na zid, a i skužili smo da moramo napraviti i postolje za spremnik jer glazure još nemamo u podrumu, a i ako dignem spremnik na 45 cm od sadašnjeg poda bit će mi točno ispod bojlera tako da mi sve cijevi pašu, a da mi izlaz dimnjaka izlazi na zadanom mjestu van iz prostora.
E, ali svaka jednostavna radnja ima složeni problem!
Zima je i nisam baš vjerovao da se oko nile nemre betonirati rofl , ali ja sam ipak zazidao postolje i ostavio da se suši koji dan, hmm, tjedan i nije baš još tvrdo, al se stvrdnulo. Nemre se betonirati kad je temperatura oko nule... sada i ja to vjerujem rolleyes
Al dobro, kak je zima tak nemremo ni iskopati za to postolje za plinski spremnik, a i da iskopamo nemremo ga zbetonirati... ZIMA JE namcor

Al nije to sve...
kak nismo svaki dan gore tak sam jedamput shvatio da imamo mokar pod u podrumu. Nije da je poplava, ali je veliki dio bio mokar.... ???? eek
Otkud voda ???
Mislio sam da kroz vrata, jer to nije niš zadihtano, ulazi voda u podrum, jer je žljeb spušten u ravnini deke kod ulaza i curi u drenažu, a možda drenažna cijev ne odvlači dovoljnu količinu i to se sve preljeva po deci i malo po malo eto nama poplave u podrumu!
KAJ SADA? HMMM???
A kaj mogu, dignuto je sve na stiropore u podrumu i kad bu malo bolje vrijeme budem to nekako riješio!
Al...sve bi bilo dobro da nisam čuo kako negdje curi voda, curi ko da potok žubori eek ?!?!?
I ????
Iza jedne velike kutije koja je naslonjena na zid (naravno ne vidi se) imamo rupu u zidu, rupu gdje nam ulazi cijev od vode iz šahta u kuću!!!!
Naravno to nije još niti zatrpana cijev sa vanjske strane i naravno voda si je napravila kanal, mislim mi smo vodi napravili kanal, najniži teren, koji je točno ostao u visini cijevi, ulaska u kuću, i prekrasan potočić sa ceste se slijeva po tom kanalu i direktno curi kroz pupu u zidu i teče kroz naš podrum te izlazi ispod vratiju i slijeva se u drenažni kanal, za koji sam ja mislio da ne guta dovoljno!
Eto mi sada, nevjerni Toma drenaža je odlična!
E sada, kak se topi snjeg, kak kiše padaju tako je samo blato svuda i nemre se niš napraviti !
Ma užas!!!
Uglavnom, nije mi niš preostalo nego obući čižme i uroniti u blato i početi kopati drugi kanal vodi. Kanal koji će biti niži od ulaska cijevi u kući i koji će skrenuti potok od kuće. BTW SIZIFOV posao, kak stisneš lopatu u zemlju tak ju nemreš izvaditi van jer se zaljepi, a kad ju odljepiš nemreš skinuti blato sa nje jer je naravno i ono zaljepljeno na istu.... bang namcor E da, kada skineš blato sa lopate i oćeš opet nogom utisnuti lopatu u zemlju shvatiš da su ti noge potonule u blato cca 20 cm i nemreš nogu izvaditi..... naughty MA LUD KO ŠIBA.... KATASTROFA.
Kopanja cca 20 minuta preraslo je u bauštelu od 3 sata !!!

Ali, uspješno ! thumbup
Potok je skrenuo sa svog puta i nadam se da će nam to malo ostaviti podrum na suhome dok ne zakopamo tu cijev i dok nekako ne saniramo tu rupu i spojimo drenažu koju smo na tom mjestu prekinuli!

Igre bez granica !

- 21:11 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Gradnja montažne kuće i problemi kompletnog projekta. Naravno, i predradnje koje se moraju odraditi da bi taj životni prostor zaživio ! rofl