ponedjeljak, 25.08.2008.

Moramo i mi malo raditi oko kuće...

Montažeri su završli svoj dio posla, kuća je učvršćena, zatvorena i spremna za onaj po meni ključni dio - fasadu !!!
Kak to uvijek biva, moramo i mi malo raditi oko kuće. Ipak ovi majstori baš i nisu stizali sve počistiti za sobom kao ekipa koja mi je radila betonski dio (podrum), ali nije niti tako strašno.
Ostali su oko kuće djelovi krovišta, komadi crijepa, letvi i osb ploča, pun kufer onih plastičnih vezica koje povezuju crijep... stvarno puno vezica posvuda i dosta otpadaka knaufa. O šerafima i čavlima da i ne pričam.
Naravno, kutije cigareta i plastičnih flaša od pive.... hmmm.... da ... PUNO SEGA VRAGA !!!

Kompletna dva dana da bi se malo to dovelo u red... nije tako strašno, ali oni su navodno trebali počistiti ! nut

Došao je i ponedjeljak 18.-ti i dogovoreni instalateri grijanja i vodovoda su se pojavili na vrijeme i bacili na taj dio posla.
Grijanje je provlačio jedan mladi imenjak, bratić od frendova i mogu slobodno reć da ima potencijala.... iako je radio sa cijevima koje se ručno savijaju i potpuno novim načinom povezivanja cijevi još uvijek mi nije jasno kako je to izveo u 5 sati samostalnog rada.... ma stvarno expressno !!! Svaka mu čast thumbup
Opet sve po planu i sa osmjehom na mojem licu... što je najbitnije thumbup
Meni je to sve science fiction, ali svijet ide dalje ...
A, vodu, vodu je radio prijatelj od građevinaca koji su mi radili podrume. Preporuka koja stvarno vrijedi !
Malo sam bio skeptičan i sumnjičav, ali dva dana marljivog rada i kanalizacija i voda provedena i pospajana kroz sve djelove naše kuće. Kolko se u to kužim mogu samo reći da mi sve lijepo izgleda.
Još se samo treba iskopati i napraviti tzv. vodomjerno okno i sve to spojiti na gradski vodovod !!! thumbup

Malo slikica da i to zorno prikažem;

_

_

_

- 21:55 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Gradnja montažne kuće i problemi kompletnog projekta. Naravno, i predradnje koje se moraju odraditi da bi taj životni prostor zaživio ! rofl