nedjelja, 13.07.2008.

Još malo betoniranja...

eek Jedan dan im je trebao da naprave stražnje stepenica sa terase eek
Nekak mi to izgleda expressno, ali komentar je bio: "pa četiri nas je, šta bi radili više...!?!"...
i, eto, imamo dodatan izlaz iz kuće, sa terase na lijevo, tako da nikoga ne smetaju, ali da su stepenice TU !smokin

_

Nakon toga su čekali bager jedan dan i taj dan su samo napravili trijem i izbetonirali stazu uz kuću koja vodi do stepenica sa desne strane kuće za podrum. Napravili su i prvih pak stepenica, ali dalje ne mogu dok bager ne dovede zemlju u konačnu nivelaciju.

_

Kako me nije bilo par dana na blogu, tako su i radovi išli dalje i jedan dan je napravljena temeljna, donja deka septičke jame i armatura je napuštena gore za armiranje zidova koje su samo sa unutrašnje strane zašalali i drugi dan izbetonirali ....dan po dan i došao je vikend sretan ...
Septičku su napravili po svom starom, dobrom običaju, opet veću nego kako je trebalo, ali bolje da ima mjesta nego da je mala, skučena.... trebat će nam sretan zubo sretan

_

_


Ja sam si kupio aparat za varenje tako da ne moram uvijek nekoga tražiti ili moliti ili .... ma joj .... sad ga imam i kad god trebam - IMAM ČUDNOVATI APARAT ZA VARENJE - SVOJ!!!
Oni stupovi koje sam kupio i farbao za ogradu nisu jedini, jer mi za cijelu parcelu treba još barem 70 - 80 komada na koje mora netko zavariti alkice za žicu koja napinje mrežu.... e sada ću TO SAM VARITI !!! belj
To spominjem jer sam danas išao zamješati beton da napunim te postavljene stupove na škarpi... nije mi baš bilo jednostavno jer naravno da nisam imao nikakvog alata pa sam si jedan kanistar prerezao koji sam koristio ko traktur, a sa plastičnom flašom sam tovario.... rofl

Stup, po stup i do jedan sam finu i bojicu na leđima dobio.....
BTW;
nadam se da sutra dolaze ovi majstori za montažnu i da bu i to sada krenulo rolleyes

wavewavewave




- 18:04 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Gradnja montažne kuće i problemi kompletnog projekta. Naravno, i predradnje koje se moraju odraditi da bi taj životni prostor zaživio ! rofl