utorak, 17.06.2008.

Hitno, hitno.... betoniraju....

Normalno da se desilo ono kaj sam i predviđao rofl
Nazvali su me rano ujutro da treba napraviti hitno struju jer u 12 dolaze iz betonare sa pumpom i betonom eek
Hee, heee, nisu oni znali da sam ja to odradio, doduše, nisu vjerovali, jer nije bilo ni jednog sunčanog dana do danas, osim ta nedjelja. smijeh

Došao sam gore, a oni u žurbi, kako bi što prije povezali svu armaturu koju još nisu i kako bi sve bilo 100% spremno za betoniranje.

U 13 i 30, po starom dobrom običaju, sat i pol kasnije nego kaj su rekli, stigli su iz betonare sa pumpom, ali na nesreću građevinaca, sa prekratkom.... iako je dogovorena ona od 25 metara, tip je dopeljo onu od 12 m i naravno, kaj sada, hmm, pa ne bumo sada vraćali, hmmm i udri, do pola deke su zasipavali i dalje su ručno razvlačili i popunjavali sve rupe.

Kako god, dosta je to brzo išlo, došla su četiri miksera sa po 4,5 m3 betona i sve su izlili i poravnali do 16 sati. thumbup

Mi smo morali ostati zaljevati, jer oće spucati deka ako se ne prska sa vodom. Beton marke 30 (navodno najjača marka) izuzetno brzo upija poprilične količine vode jer je sam po sebi napravljen sa puno cementa i na taj se način, špricanjem vode se postepeno, sporije suši.

Suho je to za hodanje po deci već za 2 sata nakon betoniranja, ali.... da ne isprobavamo, bumo drugi dan hopsali po našem budućem podu thumbup

_

_

_

_

_ _ Pogled sa terase

wave


- 13:12 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Gradnja montažne kuće i problemi kompletnog projekta. Naravno, i predradnje koje se moraju odraditi da bi taj životni prostor zaživio ! rofl