<body>

subota, 26.01.2008.

Povratak u velikom stilu

Ljudovi, sredila sam net i sad mogu napokon pošteno napisat koji postić! Stavila sam novi dizajn, a zakaj mi nitko nije reko da je prošli bio ful jadan... Uglavnom svaka promijena je dobro došla. Malo sam se sredila u ovih par mjeseci i imam nešto drugačije poglede na svijet i općenito život. Očito mi je promijena trebala. Eto mijenjam se.....ima još nešto malo pesimizma, a ono što mi se loše dešavalo ostalo je iza mojih leđa.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Svijet u kojem te počinju ljudi normalno shvaćati, definitivno je ono što svako dijete , na prelasku u dio odraslosti, sanja. Ljudi te gledaju drugačijim očima, a isto tako počinju odkrivati svaku tvoju posebnost koju si skrivao duboko u sebi, obavijen crninom i željom da te svi ostave na miru. Kada razbistriš glavu, postaješ dio tzv. čari života. Plakati.....e da......plakati........vjerujem da suze pomažu kad ti je teško jer je nemoguće biti neprestalno zadovoljan svime što te okružuje. Još uvijek postoje nepravde koje te žele uništiti, pa zašto ne spustiti suzu nemoći?! Upravo te suze ojačaju u gomili nepotrebnih riječi upućenih baš tebi, a za koje ni sam ne znaš jesi li ih zaslužio. Kojim činom si zaslužio da te pokušavaju uništiti i oni za koje si mislio da su ti prijatelji. Ipak na kraju se ispostavilo da ti i nisu baš neko okruženje povjerenja. Moja promijena uvelike je posljedica nepravde "prijateljstva", koje i nije najbolji naćin povjerenja.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sad nek ide svaka njezina umišljenost k vragu. Ona valjda smatra da ima pravo povrijeđivati ljude koji su uz nju, ali njoj je se nikad ne smije ništa reći. E pa draga moja prijateljice gotovo je povjerenje koje si uspijela uništiti u roku jednog petka. Neke stvari se ne zaboravljaju. Odlučila sam se na šutnju govora , ali šutnja u napisanim riječima ne dolazi u obzir! Samo da ti napomenem kako takve stvari se ne zaboravljaju. Ma neka.............

- 19:33 - Komentari (14) - Isprintaj - # Da/Ne

0