...in patria sua

20.01.2018., subota

Našoj stranci stranci ne smetaju

Provokacija blogomjena: "Kokoš daje...?"
A možda mu se samo svidjelo kakve sam sve alijativne odgovore iznašao.
Evo i novih odgovora:
- redovito.
- samo dobrim prijateljima
- najbolji tečaj.
- petnaest tona po hektaru.
- Kako ovo zadnje može biti kokoš?
- Recimo da je to neka zemljoradnička kokoš.
- Možda radije alternativni naziv za neku biljku. Npr. kukuruz kokičar, pa da ga netko ne-duhovito nazove kukuruz-kokoš i onda to skrati u kokoš.
- Bojim se da smo sad otišli malo predaleko.
- Nismo. Ostali smo predaleko. Ti si otišao predaleko s prinosom.
- Što mogu, kad me ponijelo.
- Čini mi se da te ponijelo pa odnijelo u nepoznatom pravcu.
- A onda mi je tamo donijelo tebe.
- Nije. Ja sam uvijek tu, samo što obično šutim. Probudim se kad me razbudi kakva osobita glupost.
- Možda bi bilo bolje da se probudiš prije tih, osobitih gluposti. Onda bi od tebe bilo i nekakve koristi.
- Ima i ovako. Nakon što ti napravim kraval u glavi nakon što ti napraviš glupost, za sljedeću ćeš biti oprezniji pa se možda neće dogoditi.
- A što ako neću?
- Onda ću pokušati opet, samo što će kraval biti veći.
- A ako ni onda ne bude napretka?
- Bit će još jači kraval.
- Dokle misliš tako?
- Dok se ne opametiš.
- A ako umjesto toga završim u ludari?
- Barem ćeš biti među svojima.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.