Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/plastifukse

Marketing

Cabin Fever: BigBrotherhood and YUnity

Slovenski televizijski gledatelji od sredine će idućeg mjeseca moći gledati reality-show po uzoru na Big Brother, u kojemu će biti šest mladića i šest djevojaka iz svih suverenih država nastalih na području bivše Jugoslavije. Show pod naslovom 'To sam ja' u Sloveniji će prikazivati TV3 komercijalna televizija u većinskom vlasništvu Ivana "Sitan, ali dinamitan" Ćalete, bivšeg suvlasnika hrvatske Nove TV, koja će uskoro biti preimenovana u 'Prvu televiziju' (moto: "Stavite Prvu televiziju na broj jedan ili će mi opet netko pucati u koljena.")

Televizijski gledatelji iz svih republika bivše Jugoslavije televotingom i SMS-om svakih 20 dana eliminirat će (nadajmo se ne Srebrenica-style) po jednog mladića i jednu djevojku iz emisije uz zanimljiv i opasan pristup "jedan čovjek, jedan glas" koji mnogoljudnijim novonastalim državama daje priliku da izbacuju pripadnike antipatičnih naroda i narodnosti. Ali takvo što se jamačno ne bi dogodilo na području bivše SFRJ koje je poznato po principijelnosti i odsustvu nacionalizma (osim možda u odsudnim pitanjima poput izbora pjesme za Euroviziju ili mladica za Miss).

Mladići i djevojke iz Slovenije, Hrvatske, BiH, Srbije i Crne Gore i Makedonije živjet će 90 dana u elitnoj gradskoj četvrti u Skopju...

Skopje ima mikroklima, izgor leto kocan zima
Gradski cigli, goli brda, sino nebo, zemja tvrda
Maten Vardar brzo tece, tajni nosi, vreme vlece
Nasmevni se, ne beri gajle*, namigni mi, ajde nazdravje, Skopje!

* "boli te kurac, zajebavaćemo se"
...bez informacija o tome što se događa u svijetu izvan kuće, u kojoj će ih 24 sata na dan pratiti 21 kamera i 40 mikrofona, a pobjednik će dobiti nagradu nešto višu od 10.000 eura, najavio je marketinški direktor emisije Damijan Nacevski.

Emisija koja je u travnju ove godine pokrenuta u Makedoniji želi prikazati život mladih koji dolaze iz različitih govornih područja i kultura. Kandidati moraju imati između 18 i 30 godina, ali se prijavljuju i stariji. Emisija će se moći pratiti i preko Interneta ("zavirite unutra uz VBR") u obliku snimki i fotografija, obećao je Nacevski, dodavši da je zanimanje za emisiju golemo i da se samo u Makedoniji prijavilo više od tri i pol tisuće kandidata.


Post je objavljen 31.10.2004. u 05:12 sati.