Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/drainfact

Marketing

Downside

Ne...danas mi je malo dosta o mojim problemima, pa ću malo o ovom stupidnom ispadu VIP-a...
Iskreno, zaprepašten sam kretenoidnošču koji jedan, sada u obrani GSM operater, u bojazni od starih i nadolazećih novih se usudio, ne dapače udostojio se na jedan ovako javan način obezvrijediti nas korisnike za koje oni rade, krajnje nonošalantnom glupošću, koju su btw oni počinili sa svoje strane, u proceduri nejasno definirajući neke parametre. Zaista čemu onda njihovi snažni pravni timovi, IT odsjeci, managering i sl. Nije da su možda oštetili nas korisnike baš toliko jako, dapače mi nećemo sada na to trošiti naše bonove i pretplate, ergo nećemo uzeti bon prije, nećemo platiti veći račun, što se očituje više u njihovom financijskom izvještaju nego našem. Čak štoviše ovime je samo dokazano da ljudi na takvim mjestima nisu sposobni profesionalno odraditi svoj posao. Umjesto da se putem manjih konzultacija i kratkih pregovora ovakva situacija riješi efikasno, brzo i na afirmirajući način za budući rad postavljajući presedane kroz dobru volju u takvim slučajevima, odlučena je jedna ovakva protumjera nedostojna njih samih, ukazujući na njihove propuste i greške. Mislim si, nije valjda da su očekivali pozitivan feedback, ma hajdete VIP momci upravo ste uprskali ovakvom akcijom i mene malog korisnika uspjeli ste nagovoriti da se još uvijek strpim sa T-mobileom, ne da su nešto bolji od vas, samo, pokazali su malo više osjetljivosti u ovom slučaju, ali kako vi najbolje kažete najvažnija je "SNAGA KOMUNIKACIJE" ...

Post je objavljen 07.06.2005. u 19:21 sati.