Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

HRVATSKI DORUČAK PROMOVIRAN NA MAĐARSKOJ TRŽNICI


MINISTRI RH TOLUŠIĆ I CAPPELI PROMOVIRALI DORUČAK

Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo turizma i Hrvatska gospodarska komora trodnevnom manifestacijom " Hrvatska tržnica" u Mađarskoj predstavili su turističko-proizvodnu ponudu Hrvatske s ciljem promocije hrvatskih proizvoda i Hrvatske kao turističke destinacije.
" Hrvatska tržnica" u Budimpešti održana je od 23 do 25. svibnja 2017. godine na najljepšoj tržnici Europe „Nagy Vásásrcsarnok“. Svoje ponude i proizvode predstavio je 21 hrvatski proizvođač.
Manifestaciju su službeno 23. svibnja otvorili ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić i ministar turizma RH Gari Cappelli u prisustvu potpredsjednika Hrvatske gospodarske komore Josipa Zahera.
Drugog dana manifestacije održan je Doručak s hrvatskih farmi gdje su posluženi prehrambeni proizvodi s oznakama kvalitete: meso, mlijeko i jaja s hrvatskih farmi, med iz Lijepe naše, te brašno i kruh s hrvatskih polja.

Uz hrvatskog ministra poljoprivrede Doručku u Budimpešti prisustvovao je Istvan Nagy zamjenik ministra poljoprivrede Republike Mađarske koji je pohvalio dobru ponudu hrvatskih prehrambenih proizvoda i Hrvatsku kao jednu od omiljenih turističkih destinacija mađarskih turista. Svoju podršku ovom projektu dali su i hrvatski veleposlanik u Mađarskoj Goran Grlić Radman i bosanskohercegovacki veleposlanik u Mađarskoj Aleksandar Dragičević .

„Mađari su uvijek rado viđeni gosti naših turističkih odredišta i drago mi je što je Doručak s hrvatskih farmi svoju inozemnu premijeru doživio upravo u Budimpešti. Desetljećima se govori o nužnosti povezivanja domaćih proizvođača i ugostiteljskih i hoteljerskih objekata i zadovoljan sam što smo stvari pokrenuli u pravom smjeru. Nismo se bavili samo promotivnim aktivnostima već smo u propise ugradili odredbe koje će našim proizvođačima omogućiti poštene uvjete rada i u pravima ih izjednačiti s njihovim europskim kolegama. Suradnja s turističkim sektorom iznimno nam je važna jer daje najbolje rezultate i za poljoprivrednu proizvodnju i za turističku ponudu. Nije još prošlo dovoljno vremena za ocjenu uspješnosti provedenih mjera, no prvi statistički pokazatelji govore da smanjujemo uvoz i povećavamo izvoz poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda“- izjavio je ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić.
Doručkom s hrvatskih farmi koji je održan u Zagrebu 13. svibnja završila je višemjesečna informativna kampanja po gradovima hrvatskih županija, kojom su promovirani domaći proizvodi te je poticana njihova potrošnja. U kampanji je sudjelovalo oko 500 poljoprivrednih proizvođača iz cijele Hrvatske. Informacije su to iz Ministarstva poljoprivrede.




Fotografija: Izvor Ministarstvo poljoprivrede

Post je objavljen 29.05.2017. u 13:51 sati.