Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

TREBA LI TURISTE NEMILOSRDNO PLJAČKATI KROZ CIJENE NAMIRNICA ?



JESU LI NEREALNO VISOKE CIJENE PUT DO ZARADE?

U ponedjeljak 11. srpnja "24 sata" je objavio na 4. 5. i 6. strani tekst pod naslovom ODERI TURISTE . U tekstu je riječ o cijenama
namirnica i voća u Rovinju, Puli i Splitu - a oni koji to trebaju platiti su turisti. Mogu li uistinu u restoranu na obali, dva jaja sa šunkom koštati 110 kuna? Smije li sendvić od piletine koštati 85 kuna, lignje na žaru sa blitvom 140 kuna, lignje i krumpir 120 kuna,pa ako je istina i to da je turist rekao da je čašu vina platio 11 dolara, onda su cijene upravo tako oformljene da turisti što manje kupuju i da što prije odu na neku drugu destinaciju gdje će cijene biti primjerenije realnoj vrijednosti koštanja namirnice. U tekstu se ne navode imena ugostiteljskih objekata u kojima turisti plaćaju apsurdno visoke cijene za jednostavne namirnice. Ali nerealna pohlepa domaćih ugostitelja ne može dugoročno dati dobre rezultate.
Kilogram grožđa kao i smokava na rovinjskoj tržnici, piše u tekstu, košta 60 kuna, nektarine su 50 kuna, rajčice 40 kn.... I to je nerealno previše. Previše je i ako se uzme u obzir da je možda Grad Rovinj dio tržnice dao u koncesiju, te je netko trebao platiti kvadraturu svog štanda - a sada želi vratiti uloženi novac, ali želi i zaraditi. No takve cijene voća ipak nisu put do zarade!


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Post je objavljen 12.07.2016. u 19:07 sati.