Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ap-placenici

Marketing

Pod krvopijama...


Prvobitni plan bio je ponoviti najnoviju šumu u jutarnjem terminu. Međutim zbog gubitaka u Plaćeničkim redovima zbog subotnjih izlazaka i alkoholiziranja... od čzv-a podružnice 44 mudro zaključuje kako nema smisla igrati 3 na 4. Stoga termin treninga prebacujemo u popodnevne sate i njima bližu šumu. Sukladno obećanom podružnica 44 do popodne mobilizira devet boraca, dok ostatak čini ljudstvo podružnice 10. Dijelimo se pravilom sredine i prve dvije borbe odrađujemo u sastavu 7:6. Prvu borbu dobija brojnija strana, ali drugu gubi. Iako su se obje strane trebale kretati u susret, brojnija strana se odlučila na zasjedno djelovanje. Prvu borbu to im donosi prevagu, ali već drugu smo se prilagodili i odradili ih obuhvatom. Nakon druge borbe dvije mlade Plaćenice odustaju od nastavka što zbog komaraca, što zbog želje za slatkim. Upućuju se biciklima prema civilizaciji, te tamo sjedaju na sladoled. Stoga treću borbu po scenariju osvoji zastavu igramo 5:6. Ovu borbu smo mi kao brojnija strana, ali u praksi imamo isto boraca jer je jedan odmah po početku izbačen iz stroja telefonskim pozivom jednog zakašnjelog Plaćenika. I dok mu se objasnilo gdje smo u šumi, borba je već završila na našu štetu. Zbog krive interpretacije nekih dijelova scenarija, odustajemo od daljnje igre po scenariju i vraćamo se našem uobičajenom modusu operandi - uzet replike, pobit go*na i to je to...

Placenici
foto Dedo

Dolaskom četrnaestog Plaćenika na trening, četvrtu i petu borbu odrađujemo u sastavu 6:6. Četvrtu borbu boljim manevrom linije dobijamo i tako izjednačujemo rezultat na 2:2. Peta je trebala biti odlučujuća, no ne znam kako je završila. Jer smo nakon pogađanja doslovno pobjegli iz šume praćeni rojem komaraca. Unatoč sprejevima tj. repelentima na kemijskoj osnovi, na kraju se kao najbolje rješenje pokazala fizička zaštita u obliku mreže i rukavica. No masovna proizvodnja i konzumerizam (čitaj osnova kapitalizma) uz medijsko ispiranje mozga s reklamama, uvijek natura lošija rješenja. Tipa kemijski repelent po cijeni od 30-ak kuna, koji će znoj isprati za sat vremena. Umjesto "kamuflažne" mreže po dvostruko većoj cijeni, ali koju kad jednom kupiš imaš. Naravno u medijima nećete vidjeti reklamu za učinkovite mrežice, ali za neučinkovite sprejeve hoćete. I tako vam je to doslovce u svemu u ovom našem društvu. Ono što ne vrijedi reklamira se, a priglupa raja to puši. Ali kad se izađe na teren, onda se vrlo brzo sazna čija koncepcija bolje drži vodu. Kapitalizmom uslovljena gejsofterska ili ova naša... Plaćenička.


Post je objavljen 16.06.2014. u 10:28 sati.