Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/prijanlovro

Đir po Krku

Zadnje dvije godine živim 5 minuta auto vožnje od Krčkog mosta. No preko mosta tj. na Krku sam bila samo jednom i jednom sam barkom bila ispod mosta. Kako ovih dana živimo bablje ljeto jučer je bio idealan dan za izlazak u prirodu, vani na sunce. Iako sam ovih dana više htjela ići u gorje, uz neko jezero i šumu, na kraju je ispalo da idem preko krčkog mosta. Nije bilo nikakvog plana, jedino je obaveza bila Bakarac-Klenovica, a zatim na povratku idemo preko mosta pa da vidimo dokud ćemo. Prvo mjesto gdje smo se odlućili zaustaviti bile su Njivice.

Image and video hosting by TinyPic

More mi nije djelovalo hladno, vidjeli smo prve kupaće, culo se puno Slovenaca i naših domaćih gostiju, ispijale su se kave na suncu, predivan dan.

Nekoliko kilometara dalje svratili smo u Malinsku, primjetila sam nekoliko napuštenih hotela uz samu šetnicu, jako ružna slika za vidjeti, tik uz more zarastao hotel, šteta.

Opet nakon Malinske vidjela sam da nije daleko ni Krk, sve se nadovezuje jedno na drugo pa kad smo već platili mostarinu red je bio voziti se dalje. Obišli smo stare ulicice grada Krka, naišle na neki restoran bosanske kuhinje, nažalost zatvoren. Koliko sam mogla primjetiti cijene ćevapa su se kretale od 45-60kn, previše za mene, još ako nema lepinje...

Image and video hosting by TinyPic

Ovo piše Bosanka iz mene pa ne zamjerite što sam samo eto zapamtila cijene ćevapa, ali vjerujem da bi mi se zamantalo kad bih još gledala silne morske specijalitete no kako to i nije moja klopa nemam što ni reći osim da su tu i tamo imali negdje na cjenicima foru tipa 15-20% popusta što mi se činilo zgodno. Ali još jednom sam se uvjerila da naše cijene na moru nisu za mog džepa ni u 10.mjesecu očito...
No dalje nakon Krka slijedio je Punat. Jako lijepo uređeno mjesto, marina prekrasna, tu smo dočekali i zalazak sunca, masline okolo, dalo bi se provesti odmor i tu da smo dubljeg džepa.

Nakon Punata skrenuli smo za Staru Bašku. Tu je pak predivna plaža sa fotke i okolo suhozidi, i hrpa natpisa od kamena što su se ljudi mućki potrudili napraviti, hvale vrijedno.

Kroz Staru Bašku smo prošlu uskim ulićicama, sreli nekoliko ovaca i odjednom prošli neku rampu, stigli do slijepog puta. Vozila sam samo pravo glavnom cestom kroz mjesto i odjednom došla do kraja. Na vrhu brda, na kamenu i jedini znak je slijepi put, budali dosta, ajmo natrag, a zna se da se mrzim voziti putem koji sam već prošla. Na sljedećoj raskrsnici sa znakom skrenuli smo za Bašku, tu je već počeo padati mrak, vidjeli smo plažu i ajde natrag.

Image and video hosting by TinyPic

Želja mi je bila posjetiti Vrbnik, no kako je već padao mrak, benzina je bilo manje, odlučili smo natrag starom cestom kojom smo i došli. Nešto moram ostaviti i za drugi put. Tankanje benzina na kopnu, uvjerila sam se da Krk i nije baš tako veliki otok, razuvjerite me ako mislite da to nije tako ali jako brzo se dođe od Baške do krčkog mosta pogotovo jer je i cesta jako ugodna za voziti. Žao mi je što nisam imala kupaći na sebi jer bih se sigurno okupala. Drago mi je da sam vidjela Krk makar i ovako brzinski, bilo je fora voziti se iz jednog mjesta u drugo. Najviše me oduševio put do Stare Baške, plaža na Baškoj, marina u Punatu, lijepe plaže u Njivicama. Ma lijepa naša, samo da je više slobodnih dana za ovakav gušt, da je više babljeg ljeta tako da se sad ne moramo gužvati sa turistima već i dalje uživati u suncu i moru...
I moram li još što reći?, ah, da je još malo više i novaca, dalo bi se i preko do Cresa. S ovakvim tempom slobodnih dana i dubinom džepa sinko moj i lijepa naša će biti prevelika za obići...
Ma šalim se, upravo sam htjela reći da s malo benzina možeš obići cijeli Krk, samo se treba pokrenuti i sve nam je tu na dohvat... Jedva čekam sljedeći đir, samo za vikend najavljuju i snijeg a još nisam kupila nove gume. rolleyes

Post je objavljen 22.10.2012. u 21:08 sati.