Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ustipak

Marketing

Kriv kriv!

Ak nešto bude krivo, ti ćeš biti kriv.


Tako to inače ide.

Sjećam se jedne priče o krivici. Pored izreke koju volim spomenuti „Timski rad mogućnost je prebacivanja krivice na druge.“, postoji i kratka metafora o dioničkom društvu.
U dioničkom društvu menadžment, realno, ne može biti ni kriv ni odgovoran, pošto su vlasnici ti koji daju ključne odluke.
S druge strane, također jasno i nedvosmisleno, vlasnici ne mogu biti krivi pošto svakodnevno upravljanje firmom vode menadžeri.
Valjda zato služi golden handshake, odnosno otpremnine - sve da ih se riješe bez puno priče.

Iako, imajući na umu cijenu otpremnina, a posebice količinu poslovnih grešaka ili namjernih falingi, možda bi bilo bolje pustiti nekoga da priča, a neisplatiti otpremninu, zvanu i naknadom za šutnju.


Post je objavljen 17.04.2012. u 08:15 sati.