Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/muchness

Marketing

PLAYING BY THE RULES (15.6.-21.6.)

DAY SEVEN 21.6.
---------------------------------------------------
Doručak - zobena kaša s brusnicama i ribizom (+281 kcal)
Workout - hodanje 80 min (-253 kcal)
Međuobrok - kava s mlijekom i banana (+162 kcal)
Ručak - 2 tortilje s povrćem (+399 kcal)
Međuobrok - kava s mlijekom (+55 kcal)
Večera - sendvič s bananom, maslacem od kikirikija i džemom (+359 kcal)
Workout 20 minuta pilatesa (-105 kcal)
Voda - oko 4 litre

Eto, prošlo je tjedan dana i mogu reći da mi uopće nije bilo teško.
Jako sam sretna i zadovoljna. Nastavit ću i dalje s ovim samo ću se potruditi jesti preko 1200 kcal (iako bih trebala jesti 1590 kcal) kako ne bih više gubila na težini. Ogromne količine vode kao da tope salo. Za celulit je još rano govoriti, ali vidjet ćemo kroz par tjedana.
Nisam sigurna hoću li i dalje pisati na blogu što jedem i koliko vježbam jer to već radim na www.myfitnesspal.com, ali nadam se da ste na mom primjeru vidjele kako je moguće i jesti i gubiti na težini. Nema tu neke velike filozofije - zdrava hrana, 30ak minuta vježbanja i voda. Razmislite o ovome.
Rezultati ne dolaze preko noći. Ja sam počela prije 150 dana na ne tako zdrav način. Međutim, ovih tjedan dana bilo mi je savršeno i nadam se da neću zaboraviti na to ako mi ikad padne na pamet izgladnjivati se. Za mene ovo više nije dijeta, nego način života.
I još jedan važan podatak - danas mi je 3 tjedna bez čokolade!
Danas je i prvi dan ljeta!
Osjećam kako će ovo ljeto biti savršeno. Jedva čekam odlazak na more.


====================================================
DAY SIX 20.6.
---------------------------------------------------
Doručak - ražena kaša s brusnicama i pola banane, mala kava (+333 kcal)
Workout - 10 min (leg lifts, side crunches, triceps dips), šetnja s psom (-108 kcal)
Međuobrok - pola banane i mala kava (+81 kcal)
Ručak - 2 kriške integralnog kruha, omlet od jednog cijelog jajeta i jednog žumanjka s tikvicom, porilukom, sezamom i feta sirom (+415 kcal)
Međuobrok - pola jabuke (+52 kcal)
Workout - rolanje 30 min (-175 kcal)
Večera - pola jabuke, 100g zrnatog sira i kriška integralnog kruha (+201 kcal)
Voda - nakon 3 litre sam prestala brojati
Workout - yoga

Danas je vaga pokazala okruglu brojku - 50 kg (ali postoji mogućnost da mi vaga nije točna). U svakom slučaju, ne želim više mršaviti i mislim da ću početi jesti još više barem onim danima kad dosta vježbam. Još uvijek mi je psihički teško preći 1200 kcal. :(
Ujutro sam malo bildala, popodne se rolala, a navečer istezala. I opet uspjela popiti više od 3 litre vode. Zbilja se nadam da će to barem malo smanjiti moj celulit.
====================================================
DAY FIVE 19.6.
---------------------------------------------------
Doručak - zobena kaša s brusnicama, ribizom i lanenim sjemenkama (+339 kcal)
Međuobrok - mala kava s mlijekom i nektarina (+90 kcal)
Ručak - integralno pecivo s 100g zrnatog sira, zelenom salatom i vege salamom (+315 kcal)
Međuobrok - kava s mlijekom, jabuka i vruća voda s limunom (+159 kcal)
Večera - 100g jogurta, integralno pecivo i krastavac (+221 kcal)

Danas me ubila glad. Pokušavala sam je neutralizirati vodom, ali nisam uspjevala. Sasvim sam solidno jela iako nisam imala vremena za kuhati jer sam učila gotovo cijeli dan. Moguće je da mi želudac radi zbog nervoze pred ispit? Obično se prejedam kad sam u takvom stanju tako da se ponosim sobom jer sam izdržala i nisam natrpala u sebe milijun kalorija odjednom. I da, popila sam više od 3 litre vode. :)
Vježbati nisam stigla i zbog toga sam malo ljuta na sebe. Probat ću, barem sad dok učim, vježbati ujutro jer navečer nemam snage.
====================================================
DAY FOUR 18.6.
---------------------------------------------------
Doručak - zobena kaša s brusnicama, ribizom i lanenim sjemenkama (+339 kcal)
Međuobrok - kava s mlijekom i jabuka (+159 kcal)
Ručak - miješana salata s tunjevinom i integralnim pecivom (+258 kcal)
Međuobrok - mala kava s mlijekom, lubenica (+74 kcal)
Večera - 100g jogurta s ribizom, nektarinom i cornflakesom (+230 kcal)
Workout - stability ball: advanced pilates 40 min (-242 kcal)

Odustala sam od rolanja koje je bilo planirano za danas jer je bilo zbilja prevruće, a nemam želju pasti u nesvijesti ili dobiti sunčanicu. Umjesto toga sam odradila još jedan ubojiti trening doma prije spavanja.
Mogu reći da sam poprilično zadovoljna time kako izgledam. Osjećam se nekako... moćno. Više ne mrzim svoje tijelo već one dijelove koje smatram kritičnima (muffin top i celulit) shvaćam kao izazov. Najveći napredak vidim na rukama, a mislila sam da ih nikad neću moći oblikovati. Super mi je to što se više ne moram tjerati na vježbanje. Jednostavno imam potrebu umoriti se.
====================================================
DAY THREE 17.6.
---------------------------------------------------
Doručak - ražena kaša s brusnicama i lanenim sjemenkama (+308 kcal)
Međuobrok - mala kava s mlijekom i pola jabuke (+80 kcal)
Ručak - 2 falafel kuglice s 2 kriške integralnog kruha, tzatziki umakom i par listova salate (+478 kcal)
Međuobrok - pola jabuke 100g i zdjelica lubenice (+75 kcal)
Večera - 100g jogurta s ribizom, nektarinom i cornflakesom (+230 kcal)

Danas nisam vježbala jer imam upalu mišića od jučerašnjeg intenzivnog treninga. Međutim, nisam se odmarala. Gotovo sam cijeli dan bila na nogama i čistila. Sad ću se izvaliti pred TV, pijuckati vodu i gledati finale Masterchefa u nadi da ću dobiti inspiraciju za sutrašnji ručak.
====================================================
DAY TWO 16.6.
---------------------------------------------------
Doručak - zobena kaša s marelicom i grožđicama (+275 kcal)
Međuobrok - 1 žlica lanenih sjemenki i pola kave s mlijekom (+58 kcal)
Workout - hodanje 40 min (-130 kcal)
Ručak - palačinka od zobenih pahuljica i bjelanjaka s 100g zrnatog sira, 20g sušenih brusnica, ogromna jabuka 205g (+460 kcal)
Međuobrok - kava s mlijekom (+55 kcal)
Večera - 100g jogurta, 1 kriška integralnog kruha, 30g vege salame i par listova salate (+211 kcal)
Workout - stability ball: advanced pilates 40 min (-242 kcal)

Ponosim se sobom. Upravo sam završila s vježbanjem prije spavanja i mokra sam od glave do pete. Nisam jela ništa sa strane, pješačila sam i napravila sam si jako ukusan ručak. Čak sam uhvatila i malo boje. smijeh
====================================================
DAY ONE 15.6.
---------------------------------------------------
Doručak - zobena kaša i nektrarina (+275 kcal)
Međuobrok - kava s mlijekom, žlica lanenih sjemenki (+85 kcal)
Workout - cardio + strength 20 min (-136 kcal)
Ručak - sendvič od integralnog peciva sa vege salamom i povrćem + 100g jogurta (+398 kcal)
Međuobrok - kava s mlijekom (+55 kcal)
Večera - 80g jogurta, nektarina i 15g sojinih pahuljica (+184 kcal)

Ne znam zašto, ali ovaj prvi dan mi je bilo užasno teško izdržati.
Prvi put sam vježbala ujutro, a ne prije spavanja.
Za ručak uopće nisam imala inspiracije pa sam si složila sendvič. Nadam se da ću sutra biti bolje volje i imati živaca za kuhanje.

Post je objavljen 15.06.2011. u 22:00 sati.