Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/magarac-jedan

Marketing

Jeftini taksi?

DANI MRŽNJE

Kad se treba gaziti, ukidati prava nekoj skupini građana naše zemlje onda se organiziraju "dani mržnje" u našim medijima.
Tada se pljuje i gadi ovisno o potrebi, seljake, škverane, radnike općenito, studente, javne službenike, taksiste, umirovljenike, branitelje...
Sve je to naravno u svrhu da se obespravljuje ljude i donese još jedna pobjeda neoliberalnih ljigavaca i odnarođene vlasti.

Svugdje ima problema, ali tekstovi objavljivani tijekom "dana mržnje" nemaju svrhu da se stanje popravi, već da se opravda nečije obespravljivanje.
Problemi i zamjerke koje su često puta i opravdane se ne rješavaju, problemi su i dalje tu da posluže kad se drugi put bude smanjivalo plaće, subvencije, mirovine ili neka druga prava.

Dobar dio ljudi na to nasjeda i veselo se uključuju u hajku, naravno, dok i oni ne dođu na red. Onda im baš i nije pravo šro ih se proziva i govore da nije sve što se objavljuje po medijima istina i baš tako kako se opisuje i da i oni imaju prava i da su i oni ljudi i tako to. A onda kad se stanje smiri kad hajka na njih prestane onda se dobar dio njih opet veselo priključe u pljuvanju neke druge skupine građana koje se sad kao i njih do prije pad dana naziva parazitima, neradnicima, štetočinama i slično.

JEFTINI TAKSISTI

Neki dan sam vidio jednog jeftinog taksista kako se na nekakvoj prastaroj biciklici vraća kući iz noćne smjene, jutros je jedan jeftini taksist pješačio na posao u Gaženicu. Eto to su našoi jeftini taksiji, toliko su jeftini da jeftini taksisti ne mogu priuštiti da njima dođu na posao ili da svojim autom idu na posao.

I inače se govori o malim plaćama jeftinih taksista i o njihovu izrabljivanju. Ovako ćemo umjesto dosadašnjih taksista koji su ipak nekako živjeli od svoje posla i još imali vremena za partiju šaha dobiti par bogatih kapitalista i siromašne jeftine taksiste koji rade za bijedne plaće.

JEFTINI TAKSIJI

Ni usluga "jeftinih taksija" nije baš jeftina. "Lulić" naplaćuje 30 kn do 5 km u Zadru, a počelo je s pričom od 20-25 kn. Sve je to preskupo za mnoge građane.
Kad se unište stari taksisti vejrojatno će se i cijene dignuti i onda nećemo imati niti jeftine taksije niti niti vozače taksija koji će moći pristojno živjeti od svoje plaće.
U zemlji gdje se laje da treba plaćati obrazovanje i zdravstvo, taksi se dovodi takoreći do neke socijalne kategorije pa se traži pojeftinjenje. Kao da to većini građana nešto znači.
I ne znam što sad odjednom tolikima smeta visoka cijena taksija, ne bi da se svaki dan voze njima.

Više bi meni značilo da se poboljsa javni prijevoz, olakša biciklistima i pješacima, da se malo razmisli kako se razvijaju naši gradovi i može li se napraviti nešto da su ljudi manje ovisni o autima i drugim prjevoznim sredstvima i da možemo i pješice obaviti većinu stvari po gradu bez lunjanja od jednog kraja do krugog kraja grada.
Da, vjerojatno su bili potrebne i neke potrebne u organizaciji taksi usluga, ali onda se to ne radi tako da se uništava postojeće taksiste i da na kraju dobijemo par tisuća taksista na minimalcu, i još osiromašenije radnike i još osiromašeniju državi i još par bogatih seronja.



Post je objavljen 06.05.2011. u 18:17 sati.