Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/lajavakuja

Marketing

SPRDAČINA

Izgleda da je stvarno potrebno potonuti na dno kako bi vas NETKO potom izvlačil. Ma uvijek mi padne napamet taj Titanik. Al s izvlačenjem ne bu sam tak jednostavno išlo. Komad po komad, pa tko bu imal sreće.
U sjebanoj državi ni navike nisu postojane, uključujući i onu pušačku.
Priznajem, volim se pretplatiti na novine. Ufura mi ih u kaslić nesretnik koji se mora buditi u četiri kako bi provozao friške vijesti po svom dijelu grada. I kaj sad? Još nije kraj godine, a ja ne bih više to smeće. Jer nisam se pretplatila na smeće koje je postalo smeće u pola pretplate. Oprostila sam im što mi nisu poslali dar koji je u međuvremenu prestao izlaziti. Tko jebe dar, ionako bih se i bez njega pretplatila.
Al da u tekućoj godini dvaput mijenjaju koncepciju, naravno na gore, to teško opraštam. Prije tjedan dana dno se već moglo osjetiti. Foto vijesti kak se neka holivudska fufa pika heroinom, pa fotke poznatih?! pod kišobranom po kiši ma zamislite molim vas lijepo kako su se samo sjetili...Sadržaj novih epizoda neke turske sapunice u koju bulje luzeri koji puše već dvadeset godina na izborima i okolici, već tridesetipeta stranica hvalospjeva kazališnog komada vlastitog zaposlenika, fotke raspaljene preko cijele strane uz tisuću puta prežvakane savjete poput onog da moramo šetati po svježem zraku, planinariti, a kad smo u posebnom bedu slušati glazbu. Sve to garnirano odurnim pravopisnim greškama dosljedno sprovedenim od naslova do ono malo slova koja tu očito imaju samo ulogu potpisa pod slike. Nije ni čudno što ih i mrtvi zaobilaze.
.


Post je objavljen 28.09.2010. u 08:16 sati.