Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tinolovka

Marketing

Tinolovka-news

KAKO DALJE

Mjesec dana je proteklo od portala koji je krenuo skromno u karoseriji jeftinoga fićeka vozeći 120 na sat iza renominiranih bolida.



Foto: Tinolovka-news/arhiv





Kao što smo već rekli, prije mjesec dana pokrenuli smo stranicu s određenim ambicijama, naime, prilikom takvog posla prije svega potrebna vam je određena doza sreće, znanja te najviše strpljenja i upornosti.

U Zastavi 200 km na sat

Ništa ne dolazi preko noći, da bi vas indeksirale relevantne Internet tražilice potrebno je vremena, potrebna je kvaliteta, jer kao što znate na Internetu postoji ogroman broj stranica, od kojih je dobar dio bezvrijedan, odnosno nezanimljiv čitateljima zato što se bavi jednom temom vezanom samo uz usku skupinu ljudi. To su takozvane poslovne stranice, naravno da stranica kojom se reklamira prodaja space shutlea neće biti zanimljiva društvu hrvatskih pletilja i obrnuto. Karikiramo, ali svjesno kako bi vam dočarali stanje u virtualnom prostoru.

Dakle, krenuli smo standardnom, uhodanom varijantom, putem kojim su prije nas krenuli pioniri hrvatske virtualne scene, prije svega tu mislimo na portal javno.com, bez obzira na sve manjkavosti i nedostatke čelnih ljudi portala on prema našim subjektivnim razmišljanjima jeste ponajbolji hrvatski portal nevezano uz razne rejtinge, raznih agencija za istraživanje tržišta.

Kako smo napravili prilično jednostavan korak, registrirali domenu, te zakupili hosting odlučili smo ipak krenuti punom parom, osjećajući se pritom kao šoferi Zastave 128 na utrci formule 1 u Bahreinu. Naime, srce je bilo pravo, ali tijelo šteka, baš kao kod starih ljudi mladolikoga duha.

Već sada pretekli neke dugogodišnje portale

Drugim riječima, usprkos činjenici da dizajn ( za dvojezični portal ) još uvijek nije dovršen, odlučili smo krenuti kako hosting ne bi stajao bezveze te kako bi se portal punio sadržajima. Krenuli smo i dostigli rezultate van svih očekivanja, naime u ovom trenutku portal ima 400  Daily Unique posjeta u prosjeku, odnosno oko 1100 učitavanja stranice dnevno (  Page Views  ). Što je fantastično, ponavljamo, vozimo stazom za formulu one 200 km na sat u vozilu koje ima zastavinu karoseriju.
Drugim riječima slijedi redizajn stranice, odnosno portala.

Primjerice, podportal javno.info dnevno u prosjeku ima 220 Daily Unique ( jedinstvenih ) posjetitelja, naravno prema Google Analyticsu,  što je gotovo duplo manje od portala Tinolovka-news, ponovimo još jednom, mi postojimo tek mjesec dana.

Portal JAVNO.COM u ovom trenutku u prosjeku ima Daily Visitors 18. 037, dakle, puno više, no za vrijednost portala najvažnije je vrijeme i ažuriranje portala kvalitetnim sadržajima ( ključne riječi, optimizacija SEO, naravno reklama ). Vrijeme je pred nama, dok uskoro na lokalnim portalima počinje reklamiranje Tinolovke-news putem banera, tek onda prelazimo na reklamu putem većih portala i najveći će doći na red, uvjeravam vas u to.

Oficijalna vrijednost stranice, usprkos " gotovom dizajnu '', u ovom trenutku je 3.444 eura.
Što zahtjeva pomoć boljih stručnjaka, te rad nekih od etabliranih firmi koje se bave tim stvarima u Hrvatskoj, neke reklame tvrtki vidimo i na Internet stranicama.
Što to znači?
Konkretno, nakon redizajna očekujemo takozvani više " dimenzonalni " portal, gdje bi se vijesti kategorizirale te naravno zapošljavanje dvije tri osobe s novinarskim ambicijama. Neki od kolega sa Interneta već su nam ponudili pomoć, bilo da budu kolumnisti, bilo da pomognu u održavanju portala, kategorizaciji članaka i tako dalje. Pa tako čak iz Beograda ( zahvaljujuću poznanstvu sa bloga ) ponekada stignu mobitelom slike za objavu, recimo godišnjica smrti premijera Đinđića, naravno, govorimo o amaterskoj, ali itekako važnoj, razini.

Ono što je u ovom trenutku najvažnije jeste ustrajnost kako bi za godinu dana uspjeli prema istraživanjima poljske tvrtke  Gemius došli među prvih 30 hrvatskih portala, to je cilj i obveza.

Novčane nagrade za najbolje tekstove

U ovom trenutku nas ima tek troje (  uglavnom se dobro zabavljamo  ), koliko imamo posla doista se ne može zamisliti, tako da je svaka pomoć sa strane ( već smo napomenuli na koji način ljudi su nudli pomoć ) dobro došla.
Trenutno komentiranje članaka te editiranje članaka, odnosno pisanje na portalu nije moguće, no takav problem ostaje kratkog vijeka, naime, već koncemn ljeta očukujemo značaniji iskorak.
Drugim riječima, implementirati ćemo nešto slično što je u zlatna vremena imao portal javno, odnosno početi ćemo nagrađivati tekstove objavljene na stranici, nešto slično kao na podportalu javno.info. Međutim tu svaka sličnost prestaje, dobra, vrhunska ideja da se nagrađuju Građani novinari doživjela je svoj krah prmjenom režima na portalu, radi se o suludom potezu vrhovništva. Ideja je bila fenomenalna, realizacija nikakva, marketing tragikomičan, kada ljudima nešto obećate onda to se mora ispuniti bez obzira na cijenu, bez obzira na eventualni bankrot, jer čovjek se drži za riječ, Aco Stanković za rogove.

Bila je to sjajna ideja, ne zbog članaka, novinarskih uradaka, makar i zbog toga, već ponajprije što ste na jednom prostoru imali mogućnost okupljanja ljudi iz čitave Hrvatske uključujući i dijasporu, svih političkih uvjerenja i svih interesnih skupina. Od starijih ljudi do hrvatske mladeži. Dakle, uz zabavu, moglo se ponešto zaraditi, nešto naučiti, ali ponajprije upoznati nove ljude, u okolnostima koje nam nudi sumorna svakodnevica. Mogli ste upoznati Hrvatsku i svijet, s obzirom kako su tekstovi dolazili i van granica Lijepe Naše.

Dakle, zamišljeno je da projekt krene od listopada i to na način da se nagrađuju najčitaniji tekstovi svakog tjedna te da uredništvo samo odabere dva teksta na kraju mjeseca, najaktivnijeg člana te jedan tekst koji bi se eventualno posebno isticao iznad ostalih. Koliko će se vrednovati tekst u kunama još je teško reći, no sigurno je jedno, dva mjeseca prije eventualnog ukidanja nagrada biti će obavjest da se od toga i toga datuma tekstovi više ne nagrađuju.
Drugim riječima maksimalno treba izbjeći situaciju koju smo imali na javno.info, izbjeći mogućnost jednostranog prekida suradnje, drugim riječima prevare.

Kako bude portal jačao tako će i fond novčanih nagrada bit veći.
Da bi se to ostvarilo u tijeku je registracija tvrtke, izdavača portala, morate imati tvrtku preko koje portal izdajete, morate je u skladu sa zakonskim propisima registrirati, jedno je sigurno, kako ne volimo kaveze i kontinuitet, neće se zvati Krletka, odnosno Kontineo. Vi naravno ne morate imati niti jednog zaposlenog, no u tom slučaju spremite se da umrete od iscrpljenosti.
Ponovimo još jednom, prevare kakve smo i sami doživjeli neće biti moguće.


 



TINOLOVKA-NEWS

Post je objavljen 16.03.2010. u 23:34 sati.