Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hrautomanijak

Marketing

Novi Porsche Cayenne


Image and video hosting by TinyPic


Porsche Cayenne druge generacije zasigurno je jedan od najzanimljivijih modela na štandovima ženevskog sajma, a uskoro će se naći i na cestama, jer prodaja u Europi počinje u svibnju. Objavljene su i cijene za njemačko tržište. Najjeftiniji Cayenne tamo će koštati 55.431 euro (u Njemačkoj je PDV 19 posto), Cayenne Diesel 59.596 eura, Cayenne S 72.686v eura, Cayenne S Hybrid koštat će 78.636 eura, a top model je Cayenne Turbo za 115.526 eura.

Što se snage tiče, početni model je dizelaš s 3.0 V6 motorom s 240 KS. Prosječna mu je potrošnja samo 7,4 litara na 100 km. Za pogon najslabije benzinske verzije Cayennea biti će zadužen 3.6 V6 motor s 300 KS. Cayenne S pokretat će usisni 4.8 V8 motor sa 400 KS, a Turbo se koristi identičnim V8 agregatom, no potpomognutim s dva turbopunjača, zahvaljujući kojima razvija 500 KS. Oba V8 motora troše 23 posto manje manje goriva nego Cayenne prve generacije, dok kod V6 motora smanjenje iznosi 20 posto.

Prvi Porscheov hibrid koristit će 3.0 V6 motor s 333 KS i 580 Nm, u kombinaciji s elektromotorom od 47 KS. S njime će Cayenne moći prelaziti male udaljenosti bez trošenja benzina i to brzinom do 64 km/h. Postoji i mogućnost isključivanja benzinca pri velikim brzinama, do 156 km/h, u tzv. krstarećem modu, primjerice na autocesti, čime dolazi do znatne uštede goriva. Prosječna potrošnja Hybrida bit će 8,2 litara na 100 km, a ispuštat će svega 193 grama CO2 po kilometru, što će ga učiniti najčišćim Porscheom u ponudi.

Novi Cayenne ima osovinski razmak 40 mm duži od prethodnika, a karoserija je duža 48 mm. Dobiven je na taj način dodatni prostor u unutrašnjosti, a novost je pomicanje stražnje klupe za 16 cm naprijed-nazad, s tri nagiba naslona.
Pored izmijenjenog vanjskog i unutarnjeg dizajna i poboljšanih motora, novi Cayenne ima također osamstupanjski Tiptronic S mjenjač i start/stop sustav, a posebna je pažnja posvećena smanjenju mase. Primijenjeno je znanje olakšavanja sa sportskih modela, pa je primjerice Cayenneu S čak 181 kilogram lakši u udnosu na prethodnika.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Post je objavljen 26.02.2010. u 08:08 sati.