Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zs69

Mrak kombinacija 3 - 2. kolo

Mrak kombinacija 3 - 2. kolo - Talani - Grajfova kopanja - Talani

Počela je Mrak kombinacija. Čekao sam to godinu dana. Uspomene i sjećanja na prošlu MK2 su me držale cijelu godinu. Za mene su to najromantičnije utrke. O romantici sam pisao u prošlom postu. Mrak kombinacija je ... nešto ... što svakako trebate probati, barem jednom.

Gužva na startu
Došli smo dovoljno rano, no opet gužva. Parking je mali, a došlo je puno trkača s mnogo automobila. Slijedi uplata startnine, podjela kartončića, koje treba označiti cvikalicom kada se dođe na KT1. Druženje i zagrijavanje prije starta, koji je opet kasnio, ovaj puta srećom, samo 10 minuta.

Start
Od samog starta ulazimo u "kanjon", gdje je uz snijeg i fino blato. Iako je kanjon uzak, napravio sam nekoliko pretjecanja i ustabilio se u grupi koju uz mene čine Ciklusanti: debeli i TJ. Nešto kasnije, grupi se priključuje i Golec. U tom sastavu držimo tempo sve do 3. km, kada dolazimo do ceste. Tamo se ja pravim pametan bez pokrića i odlazim u šumu ranije nego je to potrebno. Ostatak grupe me nije pratio u mojim idejama, pa su nastavili dobro utabanim stazama i stekli prednost od 2 do 3 minute. Ta se prednost kasnije povećavala, jer sam si dopuštao trenutke umora i sporijeg kretanja, hodanja.
Do P.D. Risnjak dolazim sam i produžujem do Grajfove kopanje. Trčim sam, staza mi je poznata. Negdje na pola puta susrećem prve trkače koji se već vraćaju. Put do Grajfove kopanje odrađujem za 47 minuta.

Povratak
U povratku srećem još više natjecatelja. Imao sam krizu na usponu prema P.D. Risnjak, ali snaga mi se vratila kada sam dobio pratnju na nekih 20-ak metara iza mene. Ponovo počinjem trčati. Nakon P.D. Risnjak staza je nizbrdo i tu me ništa ne zaustavlja. Podloga je mekana od snijega, no treba paziti. Postoji riječ "strmopizditi", koja se kolokvijalno koristi da bi se opisao brzi silazak. Baš ta riječ mi se čini prikladna za osjećaj koji sam imao pri spuštanju.
Putem sam prestigao Goleca, a nadao sam se da ću dostići i Ciklusante. Uživao sam u tom brzom spuštanju. Nekakvo "speed" ludilo. Need for speed. Ovaj puta je moja tjelesna masa radila za mene. Spustio sam se za 32 minute. Osjećaj kao na skijanju. Letiš prema dolje.

Mrak kombinacija 3 - 2. kolo - Talani - Grajfova kopanja - Talani

Cilj
Na cilju je bilo zabavno. Glasna glazba, dobro raspoloženje, dočekivanje natjecatelja.
Zakonita je došla nakon 1:51. Dobro raspoložena i potpuno mokra. Natjeravala se sa Žanom. Puna je dojmova koje još nije stigla podijeliti samnom. Nadam se da će to podijeliti sa svima.

Vrijeme hladno, bez oborina, mračno. Staza prekrivena svježim snijegom.
Temperatura na parkingu Talani: -2°C

Distance: 9,8 km
Time: 1:19:19
Avg HR: 161
Max HR: 170
Avg pace: 8:05 min/km (uphill 9:37, downhill 6:33)

Rezultati:
Rezultati

Galerija:
Galerija

Post je objavljen 06.01.2010. u 23:59 sati.