Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pilotgirl

Marketing

Suhoj T-4

bok! nije me dugo bilo ali vidim da je krajnje vrijeme da nešto tu napišem. ljubav prema zrakoplovstvu iz dana u dan je veća, pogotovo prema Terminatoru mom najdražem :D . Čak sam i grafite počela pisat pod satovima i lijepit po zidu (fotke su dostupne na mom facebook profilu pa ko oće vidit može me dodat [caspix skyrambler] i pogledat).

jedrilica koja je na slici iz pretprošlog posta (ona na zidu) je jučer poletjela i odlično leti :D. bilo je hladno, ali to je mala žrtva za letenje. ona elektrojedrilica moja još nije poletjela jer je došlo do oređenih komplikacija i da nemam ovaj i sljedeći tjedan dosta testova i jedan problemčić za riješiti možda bih je i sredila, ali ovako će još malo pričekati... to je RC (radio control) pa i nije takav baš ni problem kad je hladno. fotke te jedrilice za sad su također dostupne na mom facebook profilu, a kad poleti budem stavila i na blog.

jutros sam napisala i jednu pjesmicu pa da vam i nju objavim:

Jesenje jutro

Mraz je zabijelio ledine,
a hladnoća srce moje,
ne volim više srce tvoje.

Magla obavija ulice grada,
baš kao sjećanja mene ovih dana,
sjetim te se, sjetim,
ljubavi stara.

Sunce se skrilo iza oblaka,
tako i moje srce u grudima,
ne traži nikog i nikog ne treba.

Hladnoća se uvukla u ulice,
kao bol u rane sve ove,
i još me boli kad te se sjetim,
davno moje.

I sunce će se vratit,
ali ljubav neće.
I hladnoća će otić,
ali rane sve ostat će.


e tako... a maloprije sam sasvim slučajno naišla na još jedan odličan ruski avion. ali nažalost dalje od prototipa nije zaživio. tako da ću vam ovaj post predstaviti ukratko taj avion i prekinuti nakratko onakvo pisanje u kojem vas upoznajem sa zrakoplovstvom općenito.

Suhoj T-4

Suhoj T-4, nazvan još i "Avion 100", "Projekt 100" ili "Sotka", je Sovjetski visokobrzinski izviđački, protubrodovski i strateški bomarderski avion razvijan tijekom šesdesetih i početkom sedamdesetih, s prvim letom 22. kolovoza 1972. godine. Izrađena su ukupno 4 prototipa.

Uglavnom je građen od titana i nehrđajučeg čelika. Sustav upravljanja bio je fly-by-wire, ali je također ugračen i mehanički sustav za rezervu. Sam projekt bio je ugašen iz više razloga, i to prije nego je dosegao maksimalnu brzinu od 3 maha za koju je napravljen.

Image Hosting by imagefra.me

General characteristics
Crew: 2
Length: 44.0 m (145,2 ft)
Wingspan: 22.0 m (72 ft 2 in)
Height: 11.2 m (36 ft 9 in)
Wing area: 295.7 m˛ (3,183 ft˛)
Empty weight: 55,600 kg (123,000 lb)
Loaded weight: 114,000 kg (258,000 lb)
Max takeoff weight: 135,000 kg (297,000 lb)
Powerplant: 4× Kolesov RD-36-41 turbofans, 4 × 16,000 kgs each

Performance (estimated)
Maximum speed: Mach 3.0 (3,200 km/h / 1,987 mph)
Cruise speed: Mach 2.8 (3,000 km/h / 1,863 mph)
Ferry range: 7,000 km (4,347 mi)
Service ceiling: 20,000-24,000 m (66,000 ft)

Image Hosting by imagefra.me

meni je baš predivan, kao uostlaom i svaki suhoj, i jako mi je žao što su ga tako rano ugasili...bilo bi fora da ga sad opet ožive, ali naravno koristeći nove tehnologije i saznanja.

to bi bilo sve za večeras. pusa bok svima!



Post je objavljen 02.11.2009. u 20:34 sati.