Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/jedvagenij

Marketing

FAKER

Zašto "FAKER“? Pa, u Splitu je pukla priča da će Željko Kerum tako nazvati svoj novi trgovački centar. Kao FAni i KERum. Čudi me kako se cijela država uskomešala samo zato što jedan čovjek, pa makar on bio i gradonačelnik Splita, nije mogao, da prostite, držati kurac u gaćama. Sve mi se čini da su mediji bolje popratili ovu aferu, nego onu o zetu Srbinu... No dobro, završili su Gotovčevi (dragom Bogu hvala), pa naciji treba jedna laganija tema da Podravka i brodogradilišta lakše klize...

Nije Kerum ni prvi ni zadnji muškarac koji je pokleknuo i prevario ženu. Nije čak ni prvi gradonačelnik ni političar, iako nismo baš imali slučajeve gradonačelnika koji, ničim izazvani, iz vedra neba priznaju da su u vanbračnoj vezi, eto, već nekih 5 godina i da imaju djete... Vjerujem da je upravo to dijete svojevrsni "okidač“ ovog priznanja, možda se čovjek samo htio pohvaliti da je, jel'te, zabio... gol...:), a sklon sam vjerovanju da ga je netko ucjenjivao, pa je rekao; "Nećeš majci“ i priznao. No, bilo kako bilo, Kerum je rekao svoje, i više o toj temi ne namjerava davati izjave, iako, mislim da će se tu još saznati...

Sad ću riskirati da me proglase muškom svinjom, seksistom i šovinistom, ali sa čisto muškog stajališta, mogu razumjeti Keruma. Što se tiče građana, posebno muškog roda, koji ga optužuju da je, kao, iznevjerio svoje birače i političke ideale, jer je kampanju bazirao na obiteljskim vrijednostima, volio bih vidjeti njih u situaciji kad pred muškarcem srednjih godina, koji je dugo u braku, a "pun je k'o brod“ zaigra kakva mlađahna ženska. Hajde ga ti onda, rodijače, ostavi u gaćama ako možeš...

Uostalom, nemaju se što Splićani previše buniti, bolje da jebe nju nego sve njih...


Post je objavljen 21.10.2009. u 17:15 sati.