Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/donajulia

Marketing

Cipiripi!

zubo

Kad god se spomene riječ 'reklama', ja pomislim upravo na onu reklamu u naslovu. Najbrža, najefektivnija i najvažnije, najkraća reklama koja je ikad prolijetala našim malim ekranima. Proizvod i nije bio bog zna što, ali zato nisu palamudili kako je to NAJbolji NAJslađi NAJzdraviji proizvod koji ćete ikad jesti.

Ne poznajem nikoga tko voli reklame, a još manje nekoga tko im vjeruje. Čak me i moji nećaci (najstarija ima 11 a najmlađi 5 godina), kad gledamo neku emisiju pitaju "Je li tako, tetka, da lažu?" A naravno da lažu, šta da im drugo kažem, mada ponekad kažem da je eto neki proizvod i dobar, ali ne baš toliko koliko kažu.

I onda nastavimo gledati razne deterdžente za pranje, čišćenje, uklanjanje mrlja, lijekove! i vitamine, sve do onog trenutka dok ne zaboravimo što smo, u stvari, gledali.

Međutim, jedna me činjenica fascinira.
Naime, trenutno živim u zemlji u kojoj reklame ne lažu.
Zbilja.
Ali ono, najstvarnije. zubo

Oust zbilja upija te mirise, kao što nam trube na reklamama. Nema mirisa sam po sebi, nego upija sve ono što ste pržili, pekli, dim cigarete i razne druge mirise po kući.

Ariel zbilja opere robu tako da izgleda kao da ju je moja mama stavila u perilicu.

Vanish - najveće iznenađenje. Ono što sam do sada smatrala sredstvom koje ti samo razmaže mrlje, zbilja uklanja te mrlje. Bila sam ga prinnuđena kupiti jer sam imala (naravno!) neke mrlje po majici, a kako još ne poznajem jezik dovoljno, vanish je bio jedino sredstvo koje sam prepoznala. Totalno iznenađenje!

Svi razni šamponi, sredstva za čišćenje, higijenske potrepštine - sve je to tako kako kažu na reklami.

Isto tako, neće vam uvaliti svašta. Bar ne u trgovinama. U stvari, bar ako ih direktno pitate.

Naime, ja imam problem sa kuperozom, odnosno crvenilom na licu. Nema, ali nema što nisam probala i koga nisam pitala što bih mogla koristiti protiv toga.

I tako jedan dan odem u jednu renomiranu parfumeriju, i ravno na odjel kozmetike E. Lauder, koju ja iznimno cijenim, a koju si nikad nisam mogla priuštiti. I kažem sama sebi, ma koliko košta da košta, ako imaju tu kremu, uzet ću je pa makar.

Međutim, njihova prodavačica, nakon što mi je pogledala lice, rekla je da oni možda imaju neke moguće kreme za to, ali da mi vjerojatno neće pomoći, jer je za moje stanje najvažnije da je koža stalno hidratizirana, kako izvana, tako i iznutra. Da možda pogledam u ljekarnama, ali da kod njih neću naći kremu koja će mi konkretno pomoći.

A vidjela je da sam spremna platiti. A vidjela je da sam joj spremna povjerovati na svaku riječ. Mogla je pokazati prstom na kremu za omekšavanje peta, ja bih to uzela.
Ali nije.
I to cijenim. yes

U stvari, sve ovo pišem (osim fascinacije da reklame ne lažu), jer sam otkrila dva proizvoda kojima sam jednostavno oduševljena.

Nemam ništa od njihove reklame, osim pukog zadovoljstva što mogu dalje proširiti svoje oduševljenje.

Jedan je proizvod (odnosno linija proizvoda) upravo za crvenilo kože.
I to naš.
Dobro, nije naš nego slovenački, Afroditin je.
Meni je Afrodita uvijek bila naša. zubo

Inače volim njihove proizvode (možda što se ne reklamiraju preveć?) i nakon što koristim već neko vrijeme kolekciju za kuperoznu kožu, crvenilo se smanjilo na oči! Fenomenalno!

Afrodita kozmetika

Preporučujem svima koji imaju problema kao i ja s tim. Može se nabaviti u DM-u, u Mostaru sam našla u CM-u.

I drugi proizvod je LaLa!Shoes cerek

Ručno rađene dječje cipelice, samo za male nehodače. Svojim sam očima vidjela kako se rade (između ostalog, Hermesova koža je u điru), kako se dizajniraju i veselje kojima se stvaraju.

Zato moje trudničice, a znam da vas ima kiss, i svi oni koji imate u planu kupovati nešto za male nehodače, imajte i vi LaLa! cipelice.

Ja znam, kad mi jednog dana dođe vrijeme za to, da sigurno hoću cerek





Post je objavljen 19.08.2009. u 11:11 sati.