Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/burza-frustracija

Marketing

H1 Telekom: T-Com nije odradio posao ali KORISNIK to mora platiti!

Jedan mali update tj. email koji sam dobila kad sam se već uljuljkala u sigurnost novoprenesenog telefonskog priključka... Molim da svakako obratite pažnju na podvučene dijelove u tekstu pisma koje sam primila:



From: Katarina Ugrin [mailto:Katarina.Ugrin@h1telekom.hr]
Sent: Tuesday, June 09, 2009 1:24 PM
To: Burza Frustracija
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana,

Uvidom u sustav na dan 09.06.2009. ustanovljeno je da za broj priključka 3851xxxxxxx postoji otvoreno dugovanje po računima za veljaču (xxxxxxxxx-0209 u iznosu od 45,54 kn), ožujak (xxxxxxxxx-0309 u iznosu od 28,63 kn) te za travanj (xxxxxxxxx-0409 u iznosu od 10,70 kn), ukupno 84,87 kn (PDV uključen).

H1 TELEKOM d.d. sukladno potpisanom ugovoru za uslugu predodabira operatora naplaćuje samo određenu kategoriju odlaznih poziva.

T-com prema važećem Zakonu o telekomunikacijama kao pristupni operator i vlasnik infrastrukture naplaćuje mjesečnu naknadu za govornu uslugu u iznosu od 60,00 kn + PDV, domaće usluge sa posebnim tarifama (988, 981, 95) odnosno Službu informacija i točno vrijeme te usluge buđenja.


U privitku Vam šaljemo ispise poziva za navedene mjesece.

03.04.2009. T-com je potvrdio prijenos broja na drugog operatora te od tog datuma nije zabilježen nijedan poziv preko H1 mreže.

Budući da T-com nije ažurno odradio Vaš zahtjev za prijenosom broja na B-net, do 03.04.2009. odlazne pozive obavljali ste preko H1 mreže te ste račune za navedeno razdoblje dužni podmiriti sukladno članku 13.3.2. Općih uvjeta poslovanja tvrtke H1 TELEKOM d.d.

Trajanje i raskid Pretplatničkog odnosa
Članak 13

13.3.2. Učinci raskida nastaju istekom roka od 30 dana od dana primitka pisane obvijesti o raskidu Pretplatničkog odnosa. Iznimno, pravni učinci raskida Pretplatničkog ugovora sklopljenog radi korištenja usluga iz. čl. 5.2. ovih Općih uvjeta (Usluge predodabira operatora, odnosno druge usluge za čiji je raskid potrebno prethodno izvršiti određene radnje od strane pristupnog operatora) nastaju kada pristupni operator izvrši radnje potrebne za raskid. U takvim slučajevima H1 TELEKOM se obvezuje pisanu obavijest Korisnika o raskidu dostaviti pristupnom operatoru u roku od 30 dana od dana primitka te obavijesti. Sve usluge koje je koristio preko H1 mreže do trenutka konačne deaktivacije od strane pristupnog operatora, Korisnik je dužan podmiriti H1 TELEKOM-u. H1 TELEKOM nije odgovoran za ev. štete koje bi Korisniku mogle nastati nakon što H1 TELEKOM izvrši svoju obvezu, odnosno dostavi Korisnikovu obavijesti o raskidu pristupnom operatoru, već je u tom slučaju Korisnik dužan izravno se obratiti pristupnom operatoru.

Ukoliko imate bilo kakvih dodatnih pitanja, stojimo na raspolaganju.

Lijep pozdrav

Katarina Ugrin
Odjel pritužbi
i zadržavanja korisnika

H1 TELEKOM d.d.
Put Trščenice 10, HR-21000 Split



Pa neka mi netko kaže da cijela ova telekomunikacijska ekipa nije nevjerojatno dražesna... zubo
T-Com nije odradio, ali netko to mora platit', pa tko će drugi nego obični mali smrtnik?

Napomena: Na ovo pismo H1 Telekom-a još nisam odgovorila jer zapravo uopće ne znam što bih na takvu glupost rekla. Čim smislim, objavit ću ovdje, na općenarodno veselje. nut


NASTAVAK

Ipak sam se u sitne sate domislila sročiti rečenicu - dvije prije no što legnem na počinak i mirne duše usnim zelena polja i plavo more...


From: Burza Frustracija
Sent: Wednesday, June 10, 2009 12:25 AM
To: 'Katarina Ugrin'
Cc: 'racun@t-com.hr'
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovana,

Ljubazno molim da pročitate što ste mi napisali te sukladno tome i postupite:

„Budući da T-com nije ažurno odradio Vaš zahtjev za prijenosom broja…”

Smatrate li doista da sam spremna snositi troškove propusta treće strane?
Ljubazno molim da kontaktirate T-Com i s njima razriješite nastalu situaciju. Kopiju ove poruke također šaljem i Odjelu reklamacija T-Com-a, sa zamolbom da zajednički iznađete odgovarajuće rješenje.

Unaprijed zahvaljujem,

Burza Frustracija



mouthwash Laku noć!

Post je objavljen 09.06.2009. u 23:58 sati.