Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/burza-frustracija

Marketing

B.net i tehničke poteškoće

smijeh

Ne znam bih li se danas smijala ili pustila suzu...
Prva reakcija mi je bila šok, a potom blagi osmijeh, odmah po spoznaji kakvih sve čudaka na ovom svijetu ima... Jer, sretna sam što nisam takva. Još uvijek postoje i gori. Čini se da suzama nema mjesta.

Dakle, nakon poduže prepiske na relaciji B.net - H1 Telekom - T-Com - moja malenkost vezano uz njihove račune koje svi navedeni nemilice šalju za jedan te isti telefonski priključak i jedan te isti vremenski period, eto meni zanimljivog odgovora iz milog mi i predragog B.net-a:


From: Korisnička Podrška [mailto:Korisnickapodrska@bnet.hr]
Sent: Wednesday, April 29, 2009 8:18 AM
To: 'Burza Frustracija'
Subject: RE: *FortiSpam* RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana gospođo BF,

Vaš upit je predan odjelu tehnike koji će još jednom provjeriti da li ima bilo kakvih tehničkih poteškoća sa naše strane. Kontaktirati ćemo Vas dodano još.

S poštovanjem,

Odjel korisničke podrške
Služba reklamacija

Avenija Dubrovnik 16, Zagreb
Korisnička podrška: 062 100 101
Fax: 01 6566 372



Jes' da nisam baš shvatila o čemu to oni trlahaju ovaj put, al' mislim si, dobro, nek provjeravaju, od viška glava ne boli.
Mislim... niti jednom u svom pisanju nisam spomenula ama baš nikakvu tehničku poteškoću, barem koliko me sjećanje služi (hehehe sad već počinjem sumnjati i u to, da me ne lovi slučajno Alzheimer, onaj zločesti Nijemac zubo a i Xanax sam u zadnje vrijeme smanjila, makar nigdje u nuspojavama nema amnezije).
I još nešto: ovo što je B.net poslao, zapravo predstavlja odgovor na e-mail koji sam poslala dana 27.04.2009. 12:02 PM (na dnu prethodnog posta) a vezano uz TEREĆENJE iliti zahtjev za umanjenje računa radi neizvršenih odnosno traljavo i zakašnjelo izvršenih obveza.
A oni meni o tehničkim poteškoćama... lud rofl Možda ljudi ne znaju čitati? Ili ne stignu čitati? Ili... whatever.
Kako god, nemam pojma što bih im na ovo odgovorila. Ako se ičega dosjetim, budite sigurni da ćete ovdje čitati o tome.

Ma, dovraga, tko ih ne bi volio kad se toliko svesrdno trude zabavljati me svaki bogovetni dan? cerek
Sve si mislim da ih pozovem da se registriraju na Forum Psihijatrija, moglo bi im koristiti zubo

Pusek,
Renči


OBJAVLJENO NAKNADNO (u 09:19 sati):

Eto, dosjetila se Renči u međuvremenu i prikladnog odgovora pa ga odmah i poslala natrag u B.net, s kopijom u H1 i T-Com fino


From: Burza Frustracija
Sent: Wednesday, April 29, 2009 9:17 AM
To: 'Korisnička Podrška' [mailto:Korisnickapodrska@bnet.hr]
Cc: 'info' [info@h1telekom.hr]; 'racun@t-com.hr'
Subject: RE: *FortiSpam* RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovani,

Najljepše zahvaljujem na e-mailu, no nikakve poteškoće nisam spominjala već problem ispostavljanja računa za jedan te isti telefonski priključak u identičnim vremenskim periodima od strane TRI OPERATERA.
Stoga bi, pretpostavljam, bilo shodnije da upit predate odjelu računovodstva i umanjite Vaše račune prema meni a prema specifikaciji iz prethodne korespondencije te mi o tome dostavite odobrenje – potvrdu u pismenom obliku.

Unaprijed zahvaljujem i srdačno Vas pozdravljam,

Burza Frustracija



OBJAVLJENO NAKNADNO (u 10:20 sati):

Eto, stiže i slijedeće očitovanje B.net-a:



From: Korisnička Podrška [mailto:Korisnickapodrska@bnet.hr]
Sent: Wednesday, April 29, 2009 9:47 AM
To: Burza Frustracija
Subject: RE: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana gospođo BF,

Od dana 09.02. kada je izvršen prijenos broja do 7.04.2009. niste imali nikakav trošak poziva preko B.neta.
Ukoliko TCOM nije riješio prijenos broja za prigovor po računima se trebate obratiti njima. B.net nema veze sa navedenim te nismo dužni nikakva odobrenja vršiti.

S poštovanjem,

Odjel korisničke podrške
Služba reklamacija

Avenija Dubrovnik 16, Zagreb
Korisnička podrška: 062 100 101
Fax: 01 6566 372



... na koje ja, naravno, sada već pomalo kratkih živaca, ne ostajem dužna:



From: Burza Frustracija
Sent: Wednesday, April 29, 2009 10:16 AM
To: 'info@bnet.hr'; 'info@h1telekom.hr'; 'racun@t-com.hr'
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovana gospođo Stankić,

Zahvaljujem na brzom odgovoru.
Sve ovo što ste naveli, priznajem, nije mi jasno. Krenut ću redom:

1.

>> Citiram iz Vašeg dopisa od 29.04.2009, 9:47 AM:
„Od dana 09.02. kada je izvršen prijenos broja do 7.04.2009. niste imali nikakav trošak poziva preko B.neta. Ukoliko TCOM nije riješio prijenos broja za prigovor po računima se trebate obratiti njima.“

Zašto ste mi onda ispostavljali račune, a ja plaćala?
U tom slučaju, koristila sam, prema Vašem navodu, samo uslugu interneta i TV (dakle, 2DCARNet), a plaćala i telefon (3DCARNet). Dakle, postoji osnova za terećenje u razlici cijene.


2.

>> Citiram iz Vašeg dopisa od 24.04.2009, 8:22 AM:
„Prema proceduri niti jedan korisnik koji ima ugovornu obvezu prema već postojećim operaterima ne može izvršiti prijenos broja. Kako je u vašem slučaju prijenos broja obavljen, B.net zaključuje kako niste u tom trenutku imali ugovornu obvezu prema operateru kod kojeg ste bili u tom trenutku.“

>> Citiram iz Vašeg dopisa od 23.04.2009, 3:26 PM
„Prema izvršenoj provjeri usluge i tehničke obrade prijenosa broja, utvrđeno je kako je prijenos broja zaprimljen i potvrđen od strane TCOM-a sa datumom 09.02.2009. te je isti dan i izvršen. Usluga B.net-a je od tada aktivna.“


Da rezimiram:

- Najprije mi 23. i 24.04.2009. pišete da je T-Com izvršio prijenos broja s datumom 09.02.2009. te mi dostavljate dokaz o tome.
- Potom 29.04.2009. izražavate sumnju u vlastitu prethodno spomenutu tvrdnju.
- Zatim i dalje zanemarujete moj upit vezan uz raskid ugovora s H1 TELEKOM-om iz ranije korespondencije.
- I kao zaključak: sve to Vas ne sprječava da mi i dalje uredno i besramno šaljete račune na puni iznos (i B.net i H1 i T-Com) za isti vremenski period (02 i 03/2009).
- Što se tiče „prebacivanja loptice drugome“ – sva tri prethodno navedena operatera dobivaju svu ovu kompletnu korespondenciju (uključujući i ovaj dopis) te iste stoga ovim putem molim da se najhitnije očituju.

S obzirom da očito sama nisam u stanju razlučiti od kojeg točno datuma je korisnički broj / telefonski priključak prenesen iz mreže T-Com / H1 u B.net, opetovano Vas molim da mi pojasnite situaciju, uskladite stanje s T-Com-om i H1 te mi dostavite račune na korigirani iznos, odnosno odobrenje, na čemu unaprijed zahvaljujem.

S poštovanjem,

Burza Frustracija



Stvar se zahuktava i tijekom pisanja ovog posta stiže mi i slijedeći e-mail iz B.net-a:



From: Korisnička Podrška [mailto:Korisnickapodrska@bnet.hr]
Sent: Wednesday, April 29, 2009 10:21 AM
To: Burza Frustracija
Subject: RE: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana gospođo BF,

Kako je dana 09.02.2009. izvršen prijenos broja, a o tome imamo i potvrdu B.net Vam isporučuje račun za pretplatu na cijeli paket. Pretplata samo za XTEL iznosi 55,00 kn od cjelokupnog paketa, a kako je s naše strane prijenos odrađen račun je ispravno naplaćen! Sami pozivi nisu naplaćeni do 07.04.2009. jer ih preko nas niste ostvarili.

Ponovo Vas za problem sa prijenosom broja upućujemo TCOM-u. Mi Vam po tom pitanju nikakve daljnje informacije nismo u mogućnosti pružiti. Ne možemo riješiti problem koji nije na našoj mreži.

Ugovor između Vas i H1 je očigledno vezan uz TCOM. Ponovo, sve trebate uputiti njima.

Vaš upit je već više puta predan i direktoru odjela za korisnike B.neta te je s naše strane potvrđeno da nije bilo problema u prijenosu broja već jedino sa strane TCOM-a te za sve se trebate žaliti njima.

Za sva Vaša dodatna pitanja ili nejasnoće, bit će nam zadovoljstvo ako se obratite Službi za korisnike na telefon 062 100 101, faks 01/6566-372 ili na mail info@bnet.hr.

S poštovanjem,

Lidija Z.Stankić

B.net Hrvatska d.o.o.
Odjel korisničke podrške



Ovo je sad već fakat suludo. Ona mi pošalje kopiju potvrde o prijenosu broja s T-Com-a na B.net koji su "obavili" a potom me upućuje u taj isti T-Com da krpam i čistim ono što su oni (B.net) zaribali i provjerim, valjda, što su to oni točno "obavili". Yeah, right fino



From: Burza Frustracija
Sent: Wednesday, April 29, 2009 10:31 AM
To: 'Korisnička Podrška'; 'racun@t-com.hr'; 'info@h1telekom.hr'
Subject: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovana,

Zahvaljujem, no i dalje me muči jedno pitanje:

Kako je moguće prijenos odraditi samo s jedne strane, ali ne i s druge?
Koliko mi je poznato, jedna strana (T-Com / H1) mora taj prijenos i odobriti drugoj strani (B.net-u). Dakle, kako ste ga Vi onda mogli „izvršiti“ ako ga T-Com / H1 nije odobrio i izvršio istodobno?

Još jednom naglašavam da ova korespondencija ide također i u T-Com i H1 te SVE STRANKE molim za pojašnjenje i unaprijed zahvaljujem.

Burza Frustracija


P.S. - Zaboravila sam još nešto priupitati (ovo se odnosi samo na B.net):

Zahtjev za prijenos broja podnijela sam pri B.net-u, koji se obvezao odraditi ga (a ni to nije obavljeno kako spada niti na vrijeme, o čemu je gospodin Saračević pravodobno obaviješten).
Zašto me sada upućujete u T-Com da „čistim“ za Vama? Smatram da biste svoje obveze prema korisniku trebali ispuniti U POTPUNOSTI, pa tek onda slati račune. Zašto bih JA trebala obavljati s T-Com-om bilo što za što ste se Vi obavezali obaviti?



U međuvremenu se javlja i H1 TELEKOM, no opet su, siroti, promašili temu, već po drugi put:



From: Katarina Ugrin [mailto:Katarina.Ugrin@h1telekom.hr]
Sent: Wednesday, April 29, 2009 10:48 AM
To: Burza Frustracija; 'Korisnička Podrška'; racun@t-com.hr; info@h1telekom.hr
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovano gospođo BF,

Po broju priključka 3851xxxxxxx od 01.12.2006. uključena je CPS usluga, odnosno usluga predodabira operatora.

Da bi se izvršila aktivacija/deaktivacija navedene usluge potrebno je da pristupni operator (T-com) izvrši određene radnje sa svoje strane što je i definirano Općim uvjetima poslovanja tvrtke H1 TELEKOM d.d.:

Trajanje i raskid Pretplatničkog odnosa
Članak 13
13.3.2. Učinci raskida nastaju istekom roka od 30 dana od dana primitka pisane obavijesti o raskidu Pretplatničkog odnosa. Iznimno, pravni učinci raskida Pretplatničkog ugovora sklopljenog radi korištenja usluga iz. čl. 5.2. ovih Općih uvjeta (Usluge predodabira operatora, odnosno druge usluge za čiji je raskid potrebno prethodno izvršiti određene radnje od strane pristupnog operatora) nastaju kada pristupni operator izvrši radnje potrebne za raskid. U takvim slučajevima H1 TELEKOM se obvezuje pisanu obavijest Korisnika o raskidu dostaviti pristupnom operatoru u roku od 30 dana od dana primitka te obavijesti. Sve usluge koje je koristio preko H1 mreže do trenutka konačne deaktivacije od strane pristupnog operatora, Korisnik je dužan podmiriti H1 TELEKOM-u. H1 TELEKOM nije odgovoran za ev. štete koje bi Korisniku mogle nastati nakon što H1 TELEKOM izvrši svoju obvezu, odnosno dostavi Korisnikovu obavijesti o raskidu pristupnom operatoru, već je u tom slučaju Korisnik dužan izravno se obratiti pristupnom operatoru.


Dana 27.04.2009. pokrenut je postupak deaktivacije H1 CPS usluge slanjem zahtjeva za deaktivacije iste u T-com.

T-com dana 27.04. u 15:18 h pod JOP brojem 7443471 zaprima zahtjev za deaktivaciju.

Time je H1 TELEKOM d.d. ispunio sve obveze temeljem Vašeg pisanog zahtjeva, dok za postupak ponovnog prihvaćanja Vašeg telefonskog broja u mrežu T-Com-a nije nadležan H1 TELEKOM već T-Com

Kroz koje vrijeme će T-Com ponovno preuzeti Vaš pretplatnički broj nije nam poznato, te predlažemo da se obratite u T-Com Službu za korisnike na broj 0800 9000.

Za sva dodatna pitanja slobodno kontaktirajte H1 Službu za korisnike na 0800 05 05 (faks: 021/555 179) ili na e-mail info@h1telekom.hr

S poštovanjem

Katarina Ugrin
Odjel pritužbi
i zadržavanja korisnika

H1 TELEKOM d.d.
Put Trščenice 10, HR-21000 Split
tel: +385 21 555 130
fax: +385 21 555 179
gsm : +385 91 21 21 702
e-mail: prituzbe@h1telekom.hr
web: www.h1telekom.hr



Molim da obratite pažnju na datum koji gospođa Ugrin spominje kao dan kada je T-Com zaprimio njihov zahtjev za deaktivaciju usluge: 27.04.2009.!?!?!
Kako, ako je u to vrijeme broj već bio u mreži B.net-a? Tko laže? Kako je T-Com mogao zaprimiti zahtjev vezan uz telefonski broj / priključak koji NIJE više u njihovoj mreži tj. navodno je 09.02.2009. prenesen u B.net? lud
Nadalje, opet sam upala u nekakvu amneziju jer se nikako ne mogu sjetiti da sam tražila povrat broja u T-Com, a koji H1 TELEKOM uporno spominje... eek



From: Burza frustracija
Sent: Wednesday, April 29, 2009 11:10 AM
To: 'Katarina Ugrin'; 'B.net - Korisnička Podrška'; 'racun@t-com.hr'; 'info'
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovana gospođo Ugrin,

Zahvaljujem na e-mailu no PONOVNO NAGLAŠAVAM:

1. - Za H1 Telekom: NE ZANIMA ME I NIKADA NISAM TRAŽILA POVRAT PRETPLATNIČKOG BROJA U T-COM. Molim Vas da pažljivije pročitate moje ranije dopise.

2. - Za B.net i T-Com:
Ako je T-Com 27.04.2009. godine zaprimio zahtjev za deaktivaciju, pretpostavka je da je predmetni broj – 016620185 – još uvijek bio pri T-Com-u!?!?
Ponovno molim provjeru T-Com-a.

3. - Za B.net
Vezano uz plaćanje XTel / 3DCARN-et paketa – točno je da sam 3DCARN-et naručila i platila počevši s 09.02.2009. godine, no isti mi NISTE u potpunosti ISPORUČILI te Vas za taj iznos teretim.

S poštovanjem,

Burza Frustracija



Priči tu nije kraj... Sve čitam i ne želim vjerovati...



From: Katarina Ugrin [mailto:Katarina.Ugrin@h1telekom.hr]
Sent: Wednesday, April 29, 2009 11:24 AM
To: Burza Frustracija; 'B.net-Korisnička Podrška'; racun@t-com.hr; info@h1telekom.hr
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija


Poštovano gđo BF,

U slučaju kada Vam je aktivirana CPS usluga, svi zahtjevi za deaktivaciju usluge moraju se uputiti prema pristupnom operatoru T-comu koji će izvršiti daljnje radnje prijenosa broja na Bnet.

Naime, sada se Vaš pretplatnički broj nalazi u 'vlasništvu' T-coma koji će taj broj portirati na dr. operatora u ovom slučaju Bnet.

Iz tog razloga, deaktivaciju i daljnje radnje mora izvršiti T-com.

Za sva dodatna pitanja slobodno kontaktirajte H1 Službu za korisnike na 0800 05 05 (faks: 021/555 179) ili na e-mail info@h1telekom.hr

S poštovanjem

Katarina Ugrin
Odjel pritužbi
i zadržavanja korisnika

H1 TELEKOM d.d.
Put Trščenice 10, HR-21000 Split
tel: +385 21 555 130
fax: +385 21 555 179
gsm : +385 91 21 21 702
e-mail: prituzbe@h1telekom.hr
web: www.h1telekom.hr



E, kad tu nisam pala sa stolice, onda valjda nikad neću. eek


From: Burza Frustracija
Sent: Wednesday, April 29, 2009 11:33 AM
To: 'Katarina Ugrin'; 'info@bnet.hr'; 'racun@t-com.hr'
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High
Attachment: Transaction....pdf

MOLIM!?!?

Gđo Ugrin,

Oprostite na izostavljanju oslovljavanja, no B.net tvrdi da je broj kod njih, od 09.02.2009. a ne kod T-Com-a?!?! Čak mi je dostavljen i dokaz o tome, koji Vam šaljem u privitku.

Citiram gospođu Ugrin (H1 Telekom): “Naime, sada se Vaš pretplatnički broj nalazi u 'vlasništvu' T-coma koji će taj broj portirati na dr. operatora u ovom slučaju Bnet.“

Sada zaista, po posljednji put molim B.net i T-Com da mi *** H I T N O *** pojasne ovu, nadam se, neslanu šalu ili nenamjernu pogrešku gđe Ugrin (nadam se da je upravo o pogreški riječ).

S poštovanjem,

Burza Frustracija


Btw. ima li ovdje odvjetnika? Mislim, na blogu? Dijelimo pare kad priča završi.



From: Lidija Stankić [mailto:Lidija.Stankic@bnet.hr]
Sent: Wednesday, April 29, 2009 12:23 PM
To: Burza Frustracija; Katarina.Ugrin@h1telekom.hr
Subject: RE: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana gospođo BF,

Prijenos broja u siječnju 2009. Nije bilo moguće izvršiti jer je zahtjev za prijenos bio odbijen od strane TCOM-a zbog ugovorne obveze. Nakon što je navedeno riješeno a na što B.net nema utjecaj, prijenos broja Vam je bio izvršen.

DOKAZ o prijenosu broja smo Vam već dostavili te daljnje upite o cijelom ovom predmetu trebate rješavati sa TCOM-om a ne sa B.net-om i H1.

Nama je broj prebačen 09.02. Ukoliko TCOM nije ispravno riješio prijenos broja sa svoje strane već samo djelomično mi to ne možemo znati kao niti H1 Telekom.

Za sva Vaša dodatna pitanja ili nejasnoće, obratite se prijašnjem operateru TCOM koji Vam je i fakturirao sporne račune.

S poštovanjem,

Lidija Z.Stankić

B.net Hrvatska d.o.o.
Odjel korisničke podrške



I još malo...



From: Korisnička Podrška [mailto:Korisnickapodrska@bnet.hr]
Sent: Wednesday, April 29, 2009 12:26 PM
To: Burza Frustracija; Katarina.Ugrin@h1telekom.hr
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana gospođo BF,

Kako je dana 09.02.2009. izvršen prijenos broja, a o tome imamo i potvrdu B.net Vam isporučuje račun za pretplatu na cijeli paket. Pretplata samo za XTEL iznosi 55,00 kn od cjelokupnog paketa, a kako je s naše strane prijenos odrađen račun je ispravno naplaćen! Ukoliko Vi niste uslugu koristili, navedeno nije bilo zbog kvara naše opreme ili usluge te nikakav zahtjev za storno računa nismo u mogućnosti prihvatiti.

S poštovanjem,

Lidija Z.Stankić

B.net Hrvatska d.o.o.
Odjel korisničke podrške



OK, sad je T-Com kriv, pa da ih ponovno malo bocnemo jer im niti jedna e-mail adresa ne radi osim adrese racun@t-com.hr a tu pak čini se nitko ne čita a još manje odgovara na upite i pritužbe.



From: Burza frustracija
Sent: Wednesday, April 29, 2009 12:51 PM
To: 'kontakt@t-com.hr'; 'pr@t.ht.hr'
Subject:
Importance: High

Poštovani,

Sukladno naputku dobivenom telefonskim putem danas u Vašoj korisničkoj službi, dostavljam Vam kopije elektroničkih poruka poslanih na e-mail adresu racun@t-com.hr a na koje mi nitko do dana današnjeg nije odgovorio.

Ljubazno molim da pročitate dokumentaciju i dostavite mi konkretne odgovore na postavljena pitanja ili barem „animirate“ djelatnike zadužene za zaprimanje i odgovaranje na poruke putem e-mail adrese racun@t-com.hr kako ne bih bila prisiljena tražiti podatke posredstvom drugih zakonski raspoloživih sredstava.

Unaprijed zahvaljujem.

S poštovanjem,

Burza Frustracija



Moram li spomenuti da e-mail adrese navedene na stranicama T-Com-a i HT-a (kontakt@t-com.hr i sl.) ne funkcioniraju i da se sva pošta vraća? Divno, zar ne?
Nema veze, imamo zato H1 thumbup



From: Katarina Ugrin [mailto:Katarina.Ugrin@h1telekom.hr]
Sent: Wednesday, April 29, 2009 12:51 PM
To: Burza Frustracija; info@bnet.hr; racun@t-com.hr
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana,

Uvidom u sustav, ustanovljeno je da je na broju 3851xxxxxxx i dalje aktivna CPS usluga budući da se na ispisu poziva jasno vide pozivane numeracije kroz ožujak 2009.

Da je prijenos broja obavljen 09.02.2009. H1 TELEKOM d.d. Vam ne bi ispostavljao račune za telekomunikacijske usluge budući da u tom slučaju ne bi bilo ni potrošnje preko naše mreže.

Molimo da provjerite s T-comom status Vaše linije.

Za sva dodatna pitanja slobodno kontaktirajte H1 Službu za korisnike na 0800 05 05 (faks: 021/555 179) ili na e-mail info@h1telekom.hr

S poštovanjem

Katarina Ugrin
Odjel pritužbi
i zadržavanja korisnika

H1 TELEKOM d.d.



bang Al' napredujemo: H1 je shvatio poantu - ne želim povratak broja u T-Com nego nešto sasvim deseto smijeh



From: Burza Frustracija
Sent: Wednesday, April 29, 2009 1:13 PM
To: 'Lidija Stankić (B.net)'; 'info@h1telekom.hr'; 'racun@t-com.hr'
Cc: 'konkakt@t-com.hr'
Subject: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovana gospođo Stankić,
Poštovana gospođo Ugrin,
Poštovani djelatnici T-Com-a,


Gđi Stankić (B.net) odgovorit ću u okviru posljednje poruke, po stavkama:

„Prijenos broja u siječnju 2009. Nije bilo moguće izvršiti jer je zahtjev za prijenos bio odbijen od strane TCOM-a zbog ugovorne obveze. Nakon što je navedeno riješeno a na što B.net nema utjecaj, prijenos broja Vam je bio izvršen.“
1.
Ovo je riješeno sredinom siječnja 2009. godine, nakon što su me djelatnici B.neta propustili obavijestiti o potrebi raskidanja ugovorne obveze s T-Com-om s moje strane, unatoč predočenim im dokumentima o postojanju istih. G. Nikola (nažalost, ne znam prezime) posjetio me početkom prosinca 2008. godine u mome domu, po potpisu mog zahtjeva za zasnivanje odnosa/prijenos broja na B.net pogledao navedenu dokumentaciju (H1 i T-Com) te rekao: „Nemojte raskidati ništa dok Vam se ne javimo“. Naravno, nitko se iz B.net-a nije javio, dok sredinom siječnja nisam osobno nazvala B.net, uključujući i g. Saračevića, te mi je tek tom prilikom priopćeno što je od preduvjeta potrebno ispuniti prije prijenosa broja. Dakle, kako je i sam g. Boris Saračević tijekom spomenutog telefonskog razgovora konstatirao, do propusta je došlo od strane B.net-a.


-----------------------

„DOKAZ o prijenosu broja smo Vam već dostavili te daljnje upite o cijelom ovom predmetu trebate rješavati sa TCOM-om a ne sa B.net-om i H1.“
2.
Korisničku službu T-Com-a sam već zvala i datumi iz dokaza koji spominjete ne poklapaju se s datumima u njihovom sustavu te stoga postavljaju pitanje vjerodostojnosti istoga. Molim da to VI (B.net) riješite s njima, budući je očito došlo do nekog nesporazuma u Vašoj međusobnoj komunikaciji i/ili poslovnom odnosu.


-----------------------

„Nama je broj prebačen 09.02. Ukoliko TCOM nije ispravno riješio prijenos broja sa svoje strane već samo djelomično mi to ne možemo znati kao niti H1 Telekom.“
3.
U korisničkoj službi T-Com-a sam putem telefona dobila čak tri različite obavijesti o datumu prijenosa broja: 23.01., 09.02. i 07.04.2009. Koji od navedenih datuma je ispravan, njihov djelatnik mi nije znao odgovoriti i uputio me da se ponovno obratim Vama, ovaj put s upitom odakle Vam dokument koji kao dokaz spominjete u gornjem navodu.


-----------------------

„Za sva Vaša dodatna pitanja ili nejasnoće, obratite se prijašnjem operateru TCOM koji Vam je i fakturirao sporne račune.“
4.
Ovo je u tijeku, no također ostaju sporni Vaši računi za telefonske usluge koji ste mi poslali a uslugu niste isporučili (specifikacija vidljiva iz ranije korespondencije).

Također sam u međuvremenu dobila i odgovor iz H1 Telekoma, koji ću Vam naknadno proslijediti, a u kojem pak stoji da je dana 27.04.2009. godine sporni broj 01xxxxxxx još uvijek bio u mreži T-Com-a. (U prethodnoj provjeri s T-Com-om ustanovljeno je da to nije točno te ovim putem molim i H1 da uskladi svoje podatke s podacima ostalih operatera, poglavito T-Com-om).


S poštovanjem,

Burza Frustracija



I riječ - dvije za H1...



From: Burza Frustracija
Sent: Wednesday, April 29, 2009 1:32 PM
To: 'info@h1telekom.hr'; 'info@bnet.hr'; 'racun@t-com.hr'
Cc: 'konkakt@t-com.hr'
Subject: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovana gospođo Ugrin,

Kako sam Vas obavijestila u prethodnom e-mailu poslanom na sva tri operatera, u današnjem razgovoru s korisničkom službom T-Com-a prezentirana su mi tri različita datuma prijenosa broja s T-Com-a na B.net, od kojih se pak niti jedan ne poklapa s Vašim datumom (27.04.2009.) te Vas stoga ovim putem ljubazno molim da učinite isto i obavijestite me o rezultatu. Također moram napomenuti da, bez obzira na datum s kojim je broj prenesen u B.net, svi Vaši izlisti mojih odlaznih poziva nakon tog datuma predstavljaju kršenje moje privatnosti.

JOŠ JEDNOM NAJLJUBAZNIJE MOLIM SVA TRI OPERATERA DA MEĐUSOBNO USKLADE PODATKE (sada već imate kontakt podatke, svi međusobno) TE MI DOSTAVE KORIGIRANE RAČUNE KAKO NITKO NE BI OSTAO ZAKINUT, A KOJE SAM BESPOGOVORNO VOLJNA PODMIRITI UKOLIKO SU VJERODOSTOJNI I POTKRIJEPLJENI MEĐUSOBNO USKLAĐENIM PODACIMA I ODGOVARAJUĆIM DOKUMENTIMA.

S poštovanjem,

Burza Frustracija

Za sad je zatišje... Valjda se spremaju doma.


Post je objavljen 29.04.2009. u 08:53 sati.