Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/holyfighter

Marketing

Zagrebački aerogrom

Djelatnici na salteru Zagrebackog Aerodroma bi trebalo odati prizanje na duhovitom i inteligentnom odgovoru putniku koji je avionom trebao letjeti,
u najboljem slucaju, 'u prostoru za prtljagu'.
Evo sto se je dogodilo:

Zbog bure, let na relaciji Zagreb - Dubrovnik je otkazan. Vodic jedne
turisticke agencije je na salteru radio re-booking za svoju povecu grupu
nestrpljivih putnika, kada se jedan ljutiti gospodin progurao do saltera.
Bacio je svoju kartu na pult i uzviknuo:
'Ja MORAM biti na ovom letu i to u PRVOJ KLASI!'.
Djelatnica na salteru je odgovorila:
'Gospodine, zao mi je, prvo moram napraviti rezervacije za grupu ljudi
koja ceka, ako budete strpljivi sigurna sam da cemo vam na neki nacin moci
izaci u susret'.
Ljutiti gospodin nije bio nimalo impresioniran i upitao je:
'ZNATE LI VI UOPCE TKO SAM JA!?'.
Bez okljevanja, djelatnica na salteru je uzela mikrofon i rekla:
'Molim cjenjene posjetitelje Zagrebackog Aerodroma za trenutak paznje. Na
terminalu za domace letove imamo putnika koji ne zna tko je. Ukoliko bilo
tko moze pomoci u otkrivanju njegovog identiteta, molimo hitno da se javi
na salter broj 2'.
Usred histericnog smjeha putnika koji su cekali u redu, nestrpljivi
gospodin je bjesnim glasom dobacio djelatnici terminala:
'Jebo te ja!'
Na to je ona ljubazno odgovorila:
'Zao mi je gospodine, ali i za to cete trebati pricekati u redu'



Post je objavljen 07.11.2008. u 10:24 sati.