Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/aromaterra

Marketing

Radionica prirodne kozmetike i aromakozmetike

Dvodnevna vikend radionica prirodne aromakozmetike (I. stupanj) namjenjena je svima koji su zainteresirani za prirodnu njegu kože, bez obzira na predznanje.

Na radionici se obrađuju teme:

pojam aromaterapije i aromakozmetike
prednost prirodne kozmetike nad komercijalnim proizvodima
dobivanje eteričnih ulja i hidrolata
djelovanje eteričnih i biljnih ulja te hidrolata u njezi kože
kriteriji kvalitete sirovina
njega iznutra


Polaznici uče kako napraviti:

kupke
pilinge
maske za lice
tonike za lice
uljne mješavine za njegu kože lica i tijela (pripravak protiv celulita) te kose (uljni pakung)
ulje za čišćenje lica
krema za čišćenje lica
kreme u hladnoj pripravi
kreme u toploj pripravi
gel kreme
emulzije
mlijeka za tijelo
balzame za usne
kakao pločice za njegu tijela


Tijekom programa svaki polaznik ima priliku osobno napraviti nekoliko pripravaka, a na kraju dobiva uzorke svih izrađenih pripravaka za uporabu kod kuće. Svaki polaznik dobiva i opsežnu skriptu s recepturama.



U skripti se dodatno obrađuju (bez praktičnog rada):

šumeće kuglice
detox blata
puderi


Napomena: ovo je praktična radionica na kojoj se uče prednosti i izrada aromakozmetike. Na radionici se ne obrađuju teme koje se tiču terapijske upotrebe eteričnih ulja (tretiranje raznih bolesti i stanja)!



Vrijeme održavanja radionice: Zagreb - svibanj 2009

Split - travanj 2009.

Rijeka - svibanj 2009.

Mjesto održavanja: Zagreb (Donji Stupnik), Split, Rijeka

Trajanje: dva dana (subota i nedjelja) 10:00-18:00

Cijena: 1.780,00 kn (najavljene radionice u Splitu i Rijeci će se održati po staroj cijeni od 1.420,00 kn).

Akontacija: 400,00 kn

Svi polaznici će dobiti certifikat o pohađanju radionice prirodne aromakozmetike!

Prijave na e-mail: info@aromaterra.hr (prijava je obavezna zbog ograničenog broja polaznika - maksimalan broj polaznika je 6!) ili broj: 091/93-23456.

AROMATERRA CENTAR


Post je objavljen 29.03.2009. u 01:41 sati.