Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zdravlje-i-ljepota-samstonije

Marketing

Paula Beguon - marketinški trik ili novi kozmetički guru?

Paula BeguonU moru reklama za razne kozmetičke preparate, moru oprečnih mišljenja o tome što je dobro za kožu, a što nije, u posljednje se vrijeme izdvojila madam Paula Beguon kojoj je 25-godišnji staž u proučavanju i analiziranju sastojaka kozmetičkih preparata dao za pravo da kritizira i hvali različite proizvode, od najjeftinijih do najskupljih. Naravno, to je rezultiralo i lansiranjem vlastite kozmetičke linije, pa se tako 1995. godine na tržištu pojavio "Paula's Choice". Njeni proizvodi ne sadržavaju umjetne boje, parfeme ili iritirajuće sastojke, a Paula ističe kako dokazano pomažu koži. Mnogi dvoje je li tu riječ samo o marketinškom triku kako bi Paula prodala što više svojih proizvoda ili su oni uistinu različiti od ostalih na tržištu, ali jedno je sigurno - njene recenzije uglavnom stoje na mjestu, jer na prvo mjesto stavlja sastojke proizvoda, a ne cijenu, ime ili lijepu ambalažu. Zbog toga izdvajamo nekoliko mitova o njezi kože koje Paula Beguon uspješno pobija.


Mit prvi: Na tržištu postoje proizvodi koji imaju bolje djelovanje od, primjerice, Botoxa.Činjenica

BotoxU posljednjih nekoliko godina pojedine kozmetičke tvrtke tvrde kako njihovi proizvodi mogu nadmašiti kozmetičke zahvate poput Botoxa. U reklamama se navodi koliko su opasne injekcije Botoxa, ali Paula tvrdi suprotno - istraživanja su pokazala da je siguran (izuzmemo li botulizam) i ima izvrsne rezultate u mnogim primjenama. S druge strane, nijedno istraživanje nije pokazalo da ijedan kozmetički proizvod može imati iole približne rezultate kao Botox, bez obzira na inovativne sastojke. Čak ni sam Botox ne djeluje ukoliko ga se samo namaže po koži, nego ga se mora ubrizgati u mišiće. Vjerovanje da neki kozmetički preparat može imati isto djelovanje, puko je bacanje novca.


Mit drugi: Kozmetički se proizvodi trebaju birati ovisno o dobi
Činjenica

Zrela kožaNa mnogim proizvodima stoji kako su samo za određenu dobnu skupinu, primjerice, za zrelu dob, što obično znači za osobe iznad 50 godina. Međutim, zašto te proizvode ne bi koristili oni s 40 ili 45 godina, a zašto bi te iste proizvode koristila osoba od 80 godina, iako ima potpuno drugačiju kožu? Paula navodi kako proizvode za kožu treba birati ovisno o tipu, a ne o dobi - njega kože ovisi o tome koliko je suha, oštećena suncem, masna, osjetljiva, tanka, normalna... A sve to nema nikakve veze s dobi. Također, treba obratiti pažnju i na alergije, psorijazu i druge probleme kožom, što, također, nema veze s godinama. Jedino je univerzalno pravilo to da svaka koža treba dobru zaštitu od sunca, kožu se ne smije iritirati, treba koristiti proizvode krcate antioksidansima te se ne smije puštiti. Kada žena navrši 50 godina, ne znači da joj se koža suši i da zbog toga mora korisititi proizvode za zrelu kožu, koji su uglavnom napravljeni za suhu kožu. Također, za mnoge žene koje navrše pedeset godina ne znači da je bitka s bubuljicama gotova.


Mit treći: Proizvodi označeni kao "hipoalergijski" najbolji su za osjetljivu kožuČinjenica

Hipoalergijski proizvodi"Hipoalergijski" upućuje na to da je manje vjerojatno da će proizvod izazvati alergijsku reakciju i stoga je bolji za osjetljivu ili problematičnu kožu. Međutim, ukoliko nešto samo "upućuje", ne znači da taj proizvod uistinu to i radi, a Paula tvrdi kako je takvi proizvodi ni u kom slučaju nisu bolji za osjetljivu kožu! Naime, ne postoje prihvaćene metode testiranja, ograničavanja sastojaka, pravila ili procedura koje bi odredile da je jedan proizvod hipoalergijski, a drugi ne. Kozmetička tvrtka može obilježiti jedan proizvod kao hipoalergijski samo zato što nema odredbe koja joj to može zabraniti. Mnogi hipoalergijski proizvodi čak sadrže sastojke koji mogu potaknuti alergijsku reakciju, stoga oznaka "hipoalergijski" ne daje nikakvo saznanje o tome što zapravo stavljate na kožu.


Mit četvrti: Žene "prerastu" akne i ne bi ih trebale imati nakon dvadesete godineČinjenica

AkneDa je to istina, mnoge žene u dvadesetima, tridesetima, četrdesetima, pa čak i pedesetima ne bi se morale boriti s aknama. Nije istina da će kod svake osobe, koja je imala akne kao tinedjžer, one nestati s vremenom, a, također, akne se mogu pojaviti i u kasnijoj dobi, primjerice, za vrijeme menopauze. Istina je da muškarci češće "prerastu" akne zbog toga što im se nakon puberteta hormoni normaliziraju dok kod žena razina hormona oscilira kroz godine.





Mit peti: Akne uzrokuje unošenje krive hrane u organizamČinjenica

Akne i hranaOvaj je mit i istinit i lažan. Naime, najčešće se misli kako čokolada ili masna hrana uzorkuju pojavu bubuljica, što nijedno istraživanje nije dokazalo. Međutim, određena hrana može izazvati alergijsku reakciju koja potiče stvaranje akni, poput hrane koja sadrži jod, primjerice, školjke. Također, mlijeko, posebice obrano, može povećati rizik od pojave akni. Također, prehrana puna ugljikohidratima i s visokim glikemijskim indeksom može stvoriti akne, dok hrana s nižim indeksom može smanjiti mogućnost njihove pojave.

MiB

Post je objavljen 23.10.2008. u 16:01 sati.