Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/konzument

Marketing

Reklamirajmo konzumirani turizam

Društvo za zaštitu prava potrošača Konzument i portal Reklamacije.net pozivaju sve građane – potrošače da svojim dobrim i lošim iskustvima doprinesu stvaranju Turističkog izvještaja – u kojem će se obuhvatiti problemi s kojima su se građani susretali kada su se trebali odmarati.

Tijekom 2007. godine u prvoj fazi pripreme Turističkog izvještaja Društvo Konzument je prikupljalo podatke i intervjuiralo građane koji su se susretali s problemima tijekom odmora u Hrvatskoj, ali i korištenju turističkih usluga u Hrvatskoj za putovanje izvan zemlje. U drugoj fazi portal Reklamacije.net i Društvo za zaštitu prava potrošača Konzument zajednički zaprimaju sve probleme, ali i pohvale vezane uz turističke usluge u Hrvatskoj ili na turističke usluge u Hrvatskoj korištene za putovanje izvan zemlje.

Svi zainteresirani za sudjelovanje u ovoj aktivnosti jednostavno trebaju posjetiti portal Reklamacije.net i tamo upisati svoju reklamaciju – ili svoja iskustva poslati na elektronsku poštu Društva za zaštitu prava potrošača Konzument – konzument@konzument.hr. Društvo Konzument će nakon završetka prikupljanja iskustava potrošača pokušati pomoći svim oštećenim građanima – potrošačima, a svi prikupljeni podatci sažet će se u Turistički izvještaj za 2007. i 2008. godinu.

Post je objavljen 25.07.2008. u 19:06 sati.