Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/crkvaorehovica

HODOČAŠĆE: LURD – FATIMA od 1. do 13. lipnja 2008.

Image and video hosting by TinyPic
U nedjelju 1. lipnja nakon molitve i blagoslova hodočasnika pošli smo u 19,00 sati ISPRED ŽUPNE CRKVE U OREHOVICI na naše drugo župno hodočašće u Lurd i PRVO u FATIMU. Uslijedila je noćna vožnja uz usputna zaustavljanja preko Slovenije, Italije prema MILANU.
U ponedjeljak 2. lipnja došli smo u Milano u ranim jutarnjim satima. Razgledali smo katedralu, Scalu, Castelo Sfortza.
Misu smo slavili u crkvi sv. Karla Boromejskog. Nastavivši put prema AZURNOJ OBALI došli smo u CANNES i smjestili se u hotel.
U utorak, 3. lipnja nakon doručka - odlazak prema CARCASSONNE-u –najčuvenijem srednjovjekovnom gradu,
Image and video hosting by TinyPic
te nastavak vožnje prema LOURDESU.
Dolaskom u hotel okrijepili smo se večerom te sudjelovali u hodočasničkom program uz procesiju sa svijećama.
U srijedu 4. lipnja sudjelujemo u hodočasničkom međunarodnom programu: svetu misu u bazilici sv. Pija X predvodi Lyonski kardinal a poslije podne krećemo „Jubilejskim hodočasničkim putem“ od crkve Bernardičina krštenja, preko Cachot-a do Hospice-a.
Image and video hosting by TinyPic
Nastavljamo pobožnošću križnog puta te večernjom procesijom u kojoj na hrvatskom predmolimo otajstvo krunice i pjevamo kiticu pjesme Majci Božjoj Lurdskoj: Hrvati se evo k tebi utiču...
Drugi dan nastavljamo hodočasnički program molitvom pred kipom Majke Božje, pomirenjem, obilaskom bazilike i špilje ukazanja te molitvom i paljenjem naše hodočasničke svijeće,
a nakon slobodnog popodneva okupismo se u kapeli sv. Patrika s druge strane Gave na naše misno slavlje i oproštaj s Lourdesom, te krećemo prema glavnom cilju našeg hodočašća – FATIMI. Noćna vožnja kroz Španjolsku i Portugal. Stižemo u blizinu Fatime, no najprije posjećujemo Batalhe – razgledavamo dominikanski samostan i baziliku Santa Maria da Vitoria te prekrasnu gotičku Marijinu crkvu u Nazareu
Image and video hosting by TinyPic
– ribarskom mjestu na obali Atlantika – najstarije svetište Portugala (Gospa od Nazarea).
Odlazimo do Alcobaçe, divimo se prekrasnoj crkvi i samostanu de Santa Maria de Alcobaça.
Stižemo u Fatimu i nakon večere sudjelujemo u molitvi krunice i procesiji sa svijećama.
Image and video hosting by TinyPic
U subotu 7. lipnja upoznajemo svetište i baziliku Majke Božje Fatimske, obilazimo grobove vidjelaca: Franje, Hijacinte i Lucije, muzej odnosno zbirku darova, sudjelujemo u programu prve subote i u međunarodnoj misi u novoj bazilici Presvetog Trojstva – pozdravljeni od voditelja misnog slavlja. Čita se evanđelje na hrvatskom i zaziv u molitvi vjernika pred više od 5000 hodočasnika. Nakon slobodnog popodneva odlazimo u Aljustrel – rodno mjesto vidjelaca a navečer sudjelujemo o molitvi krunice i procesiji sa svijećama.
Predmolimo otajstvo na hrvatskom i stapamo se s mnoštvom od oko 10 000 hodočasnika – prateći lik Majke Božje Fatimske pjesmom.
Nedjelja, 8. lipnja: RAZGLED GLAVNOG GRADA PORTUGALA - Lisabona. Grad na desnoj obali Esturija rijeke Teja, stara srednjovjekovna gradska jezgra Alfama u podnožju tvrđave Sao Jorge, romanička katedrala i barokna crkva Sao Vicente de Fora, četvrt Belem sa samostanom Jeronimos, Tvrđava Tore, spomenik Portugalskim osvajačima, crkva sv. Antuna, i katedrala,
Image and video hosting by TinyPic
vožnja čuvenim tramvajem br. 28.
A oni koji su ostali zbog umora u Fatimi – sudjeluju s mnoštvom hodočasnika u hodočasničkom programu. Po povratku radujemo se pobjedi naših „vatrenih“ i u 20,00 sati slavimo sv. misu u bazilici a poslije molimo krunicu na hrvatskom uz razmatranje o četvrtom otajstvu, procesija i počinak.
Još za mraka u ponedjeljak hitimo prema mjestu ukazanja
Image and video hosting by TinyPic
i slavimo svetu misu – ostavljamo na dar našu hodočasničku svijeću – opraštamo se s Fatimom i krećemo prema Avili: grad karmelićanskog reda. Posjet crkvi sv. Terezije Avilske i razgledavanje tog prekrasnog grada s njegovim zidinama i kulama...
U utorak 10. lipnja, nakon doručka odlazimo prema Madridu i Zaragozi – uz manju gužvu na cesti zbog kamionskih zapreka panoramski prolazmo pored Madrida i Zaragose prema CALELLA- i grada 40 km od Monserata i Barcelone. U srijedu 11. lipnja uzimamo doručak na put kako bismo stigli do Avignona – gdje u katedrali sv. Petra slavimo sv. misu te nakon razgledavanja grada i papinske palače krećemo prema Canness-u na noćenje da bismo odmorni zadnji dan 12. lipnja posjetili kneževinu Monaco, crkvu i kneževu palaču te Monte Carlo
a u popodnevnim satima stigli u Padovu, imali sv. misu u crkvi sv. Leopolda, posjetili i molili dan uoči blagdana sv. Antuna njegov grob i baziliku – odgledali dio pobjede „vatrenih“
Image and video hosting by TinyPic
te preko Trsta i Slovenije stigli u Orehovicu točno u 3,00 sata kako je bilo planirano – te zahvalnom pjesmom i molitvom u našoj župnoj crkvi završili naše hodočašće koje će nam svima ostati u najljepšim uspomenama...

Post je objavljen 13.06.2008. u 18:30 sati.