Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/triatlonac

Sprint triathlon citta di Fumane

Jučer je u malom gradiću Fumane pored Verone održan 22. sprint triatlon citta di Fumane. Na utrci je nastupilo i 12 hrvata i hrvatica. Trebalo nas je startati 13 ali je Marina Milković dan prije utrke na upoznavanju biciklističke staze pala s bicikla te takva nije mogla nastupiti. Od cura su nastupile Darija Pletikapa, Iva Tomić i Željka Šaban, a od muških Dejan Patrčević, ja, Matej Šporar, Ivo Marić, Matia Milovan, Dinko Frajzman, Matija Krivec, Alen Turčić, Ante Pešec te Martin Papišta koji nije završio utrku zbog problema sa zdravljem. Utrka je održana po prekrasnom sunčanom vremenu s temperaturom oko 24 stupnja. Na utrci je startalo preko 450 muških i 60 žena. Plivalo se u 33 metarskom bazenu ali ne 759m nego 693m. Prvo su startale žene a 30min iza prva muška "baterija". Inače u Italiji se vrlo često starta po "baterijama" jer je nemoguće da svi plivamo u bazenu istovremeno. Plivalo nas je po 5-7 natjecatelja u pruzi. Biciklistički dio je bio relativno zahtjevan jer smo imali za odvoziti brdo od 4km te brzi spust gdje su brzine bile i do 80 km/h. Trčanje je bilo duže 600m te se trčalo prvih 2800m lagano uz nogu a poslije okreta spust istim putem. Prvo da se osvrnem na žensku utrku. Tu su startale 3 naše natjecateljice od kojih je Darija pokazala VELIKI potencijal osvojivši ODLIČNO 6. mjesto. Darija je isplivala u 2. grupi te solo vožnjom na brdu stigla jednu talijansku natjecateljicu s kojom je uhvatila još dvije cure te su njih 4 tako i krenule na trčanje. Na početku trkačkog dijela je Darija malo zaostala za konkurencijom ali je na povratku uhvatila sve što se dalo uhvatiti. U trenutku kad smo se mimoišli u utrci bila je 7. ali je na kraju dotrčala do izvrsnog 6. mjesta. BRAVO DAŠA!!! Naše druge dvije natjecateljice su imale problema u utrci. Iva je sa još 3 natjecateljica fulala na biciklističkom djelu staze a Željki je pukla guma. Što se muške utrke tiče mi smo svi startali u prvoj bateriji zahvaljujući Željku i njegovim poznanstvima. Ja sam plivao u 4. pruzi sa 5 talijana i Alenom Turčićem dok za druge ne znam s kim su plivali. Prvi od hrvata je isplivao Matia, ubrzo za njim Marić koji je odradio odlično prvu tranziciju te na bike krenuo kao prvi hrvat. 20 sek iza Matie je isplivao Šporar a 10 sek iza njega Dejan i ja. Na bike smo zajedno krenuli Dejan, Matej i ja. Do brda smo se mijenjali a kad smo došli na brdo ja sam preuzeo kormilo i diktirao tempo. Do kraja brda smo ulovili 15ak natjecatelja. Matiu smo stigli na 3. km a Marića na 4. km. Pred sam kraj brda ja sam ostao sam i sustigao jednog juniora koji mi se prišlepao. NA samom vrhu samo ja i taj junior bili nekih 15-20m od četvorke kad se dogodilo ono što sam mislio da nije moguće da se desi u Italiji. Dva auta jedan iz suprotnog i jedan iz našeg smjera su STALI jedan pored drugog i nešto raspravljali tako da samo morali stati na mjestu i tako izgubili grupu koja je bila sigurna za uloviti. Da stvar bude još gora auto koji je išao u našem smjeru još nas je kočio i na spustu tako da kad smo došli na ravni dio imali smo zaostatak od preko 100m koji je trebalo spojiti. Nisam imao baš neke koristi od tog talijana jer mi je nakon 3km otpao te sam sam morao stizati grupu. Na 17. km sam se našao u "sendviču" između dvije grupe. Prva 100m ispred mene 2. 100m iza. Pošto sam se umorio loveći tu grupu odlučio sam pričekati grupu gdje su bili Dejan i Matej te s njima uloviti grupu ispred što nam je na 18. km i uspjelo. Tako na trčanje silazimo ja, Dejan i Matej sa još 6 talijanskih natjecatelja. Na trčanju se nisam osjećao baš najbolje, vjerojatno zbog bikea te je me je Dejan prešao već nakon 300m dok je matej trčao tik iza mene cijelu utrku. Na kraju je Dejan zauzeo 10. mjesto ja 13. Matej 14. Marić 33. Frajzman oko 40. i dalje nisam siguran. Mislim da je Matija Krivec bio 79 i to je to. Na utrci je pobijedio Volodimir Polikarpenko ispred Alberta Cassadeia i trećeg ne znam. Sljedeća utrka na koju idemo je Trst gdje se opet pliva u bazenu ali ovaj put 50 metarskom i ne 693 nego 750m :). Do tada sve vas pozdravljam.

Post je objavljen 21.04.2008. u 11:42 sati.