...jučer blenem u TV i odjednom u pol marketinga ulijeće punchline :"Bože, blagoslovi sinove svoje..."
naravno, zbunjen, mislim koji kurac nit je nedjelja nit je vrijeme za religijski program, nit je državna dalekovidnica - što se događa? Nisu valjda i komercijalne postaje počele sa prenošenjem misa pa još u 10 navečer?
kad ono...reklama za Žuju...prekrasan kolaž hrvatskih nacionalnih obilježja, pejzaža, smrknutih nam reprezentativaca, navijača - perkusionista (iako obično lupaju po živim osobama i javnim dobrima) te naravno svemoćne pive, simbola hrvatstva, navijanja i alkoholizma na koji smo očigledno tako ponosni.
a u pozadini dramatični glas vergla nešto što opako naliči na molitvu tijekom mise!
pa mislim jebem ti sve!
kao prvo - promovira se da ga jebeš - alkohol!
kao drugo - otkud pravo marketinškim guruima da koriste vjerske osjećaje/figure i da ih nasilno guraju sa nogometom i pivom te nacionalnim simbolima?
kao treće - katolička crkva u Hrvata, koja se kao da je Srednji vijek trpa u sve živo, od rada nedjeljom preko izbora do toga da li je pogodno snimati holivudske filmove u državi, na ovu travestiju - ŠUTI!
hmmm...uskoro očekujte redizajniranje svećeničkih odora u navijačke, blagoslove nogometaša i navijača prije utakmica a umjesto vina na misama će se piti posvećeno pivo...
enivej, evo spornog spota (iako ste ga već mogli vidjeti x puta)
a ništa mi se bolje ne čine i one zastrašujuće vinjete : "Nakon Hrvata više ništa neće biti isto!"
Poznavajući navijače - i neće.
P.S. prvo sam prestao piti Karlovačko zbog one pizdarije sa trovanjem, izgleda da ću morati prestati piti i Žuju...u klinac.
P.P.S. hebo vas marketing sa kontraučinkom!
Post je objavljen 09.04.2008. u 09:17 sati.