Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pilotgirl

Marketing

General Dynamics F-111

bok! evo, pošto sam već pisala o najboljem prijatelju, vrijeme je da napišem nešto i o najboljoj prijateljici. danas je njen dan, a uskoro ćemo se rastaviti i svaka će započeti sasvim novi život...

znam za nju otkad znam za sebe. ona zna gotovo sve o meni, i iako možda neće pročitati ovaj post, ja ću ga napisati. dijelile smo sve trenutke u životu, ali baš sve! od djetinjstva do sada, kada se ona udaje, a ja idem uskoro u srednju. ima 20 godina. da, danas je njen dan! danas je napunila tu brojku dvadeset. dijelile smo tugu, radost, igrale se zajedno, kako u djetinjstvu tako i sada na kompu, glazbu, odjeću... to je jedna od najvažnijih osoba u mom životu. bila mi je roditelj, sestra i prijateljica istovremeno. dala mi je toliko dobrih savjeta, toliko puta me ohrabrila, toliko puta me nasmijala dok sam plakala, toliko puta smo se svađale. neću je nikada moći zaboraviti. često bi me vraćala na pravi put kada bih skrenula. dijelile smo tajne, kako mračnije tako i svjetlije. danas, kada nas dijeli manje od mjesec dana od rastavljanja, teško mi je. i teško mi je pisati ovaj post. osjećam kao da bih mogla zaplakati. znam da sam možda i sebična i egoistična, ali, nije li prerano? osjećam da trebam još takvog vodiča u životu kakav je ona. u kome ću ga naći kad se radvojimo? hoću li naći dovoljno dobroga? što ako me odvede na krivi put? neću sad o tome razmišljati uopće, ovo je post o mojoj najboljoj prijateljici i toga ću se držati! uskoro, vrlo uskoro, već bih trebala početi, morat ću svoje niti vratiti iz njenog srca i pustiti njene da idu dalje, da se njeni korijeni zakopaju negdje drugdje. nije kraj našeg poznanstva i dobrog odnosa, znam, ali neće više biti isto. nikada više. ona započinje novi život u kojem će biti jako malo mjesta za mene. vrijeme je da osnuje svoju obitelj, i ja tu nemam što raditi. uz to, i ja uskoro odlazim. i ja ću započeti novi život, kakav će biti, to ne mogu znati, ali znam da će mi ova osoba jako puno značiti u cijelom životu i nikada neću zaboraviti što je sve činila za mene. ponekad sam bila i ljuta na nju jer nije stala baš uvijek na moju stranu, ali danas shvaćam i zašto. ja sam bila glupa i nezrela, ona je bila zrelija i znala je što je ispravno. i u meni je uvijek poticala ono dobro. mnogo puta smo se posvađale, rekle si teške riječi, i suze su padale...ali mi smo se uvijek vraćale na isto. ova osoba zna svu moju prošlost, sve tajne moje prošlosti, a sadašnjost vrlo dobro poznaje, iako ne zna baš sve. teško mi je pustiti tu osobu. vezala sam se za nju više nego ikoga drugoga. biti će teško vratiti sve moje niti iz njenog srca, jer znam da su se duboko zavukle. a još će teže biti pustiti njene, koje dodiruju svaki kutak mog duha. svi naši trenutci ostaju u meni. nikada ih neću izbrisati. to bi bilo nemoguće i krajnje nedopustivo. gdje god bila ja ću je se sjećati, pa makar otišla i na kraj svijeta njen lik će mi ostati zauvijek u sjećanju. teško je, i boli, ali moram ju pustiti. ja nemam nikakvog prava zadržati ju i zato ću je podržati u svakoj odluci. uvijek ću stati na njenu stranu i neću dopustiti nikome da je povrijedi. uvijek ću biti njen čuvar, i tko god joj se zamjeri imati će posla samnom, a vjerujem da to nitko ne želi. za kraj, prijateljice, volim te, drži se i znaj da sam uvijek tu uz tebe, ma kako god daleko ja bila!!!



General Dynamics F-111

The General Dynamics F-111 is an American medium-range strategic bomber, reconnaissance, and tactical strike aircraft designed in the 1960s. The United States Air Force (USAF) variants were officially retired by 1998. The only remaining operator of the F-111 is the Royal Australian Air Force (RAAF).

The F-111 pioneered several technologies for production military aircraft, including variable geometry wings, afterburning turbofan engines, and terrain following radar for low-level, high-speed flight. Its design was highly influential, particularly for Soviet engineers, and some of its advanced features have since become commonplace. In its inception, however, the F-111 suffered a variety of development problems, and several of its intended roles, such as naval interception, failed to materialize.

General characteristics
Crew: 2 (pilot and weapons system operator)
Length: 73.5 ft (22.4 m)
Wingspan:
Spread: 63 ft 0 in (19.2 m)
Swept: 32 ft 0 in (9.8 m) (9.75 m)
Height: 17.13 ft (5.22 m)
Wing area:
Spread: 657.4 ft˛ (61.07 m˛)
Swept: 525 ft˛ (48.77 m˛)
Airfoil: NACA 64-210.68 root, NACA 64-209.80 tip
Empty weight: 47,481 lb (21,537 kg)
Loaded weight: 82,843 lb (37,577 kg)
Max takeoff weight: 98,979 lb (44,896 kg)
Powerplant: 2× Pratt & Whitney TF30-P-100 turbofans
Dry thrust: 17,900 lbf (79.6 kN) each
Thrust with afterburner: 25,100 lbf (112 kN) each
Zero-lift drag coefficient: 0.0186
Drag area: 9.36 ft˛ (0.87 m˛)
Aspect ratio:
Spread: 7.56
Swept: 1.95

Performance
Maximum speed: Mach 2.5 (1,650 mph, 2,655 km/h)
Combat radius: 1,330 mi (1,160 NM, 2,140 km)
Ferry range: 3,220 mi (2,800 NM, 5,190 km)
Service ceiling 56,650 ft (17,270 m)
Rate of climb: 25,890 ft/min (131.5 m/s)
Wing loading:
Spread: 126.0 lb/ft˛ (615.2 kg/m˛)
Swept: 158 lb/ft˛ (771 kg/m˛)
Thrust/weight: 0.61
Lift-to-drag ratio: 15.8

Armament
Guns: 1× M61 Vulcan 20 mm (0.787 in) gatling cannon (seldom fitted)
Bombs: 31,500 lb (14,300 kg)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

see ya!


Post je objavljen 07.04.2008. u 22:09 sati.