Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/1971

Marketing

Logotipi

Kad god se organizira neka manifestacija poput sajma ili slično, velik broj logotipa kruži e-mailovima. Zbog ispisa reklama, sajamskih biltena i sličnih brošura itd.

Dobar dio tih logotipa bude neupotrebljiv. Zato jer se slanjem tih logotipa bave tamo neke tajnice, čistačice, djeca od kuharica...

Popizdim na to.

Niti jedna tvrtka osim najjačih ne vodi računa o tome da se izvorni dizajn logotipa pohrani u raznim formatima i odgovarajućim veličinama i da se isključivo TAJ i TAKAV koristi za reprodukciju.

Neki minimalni standardi koje bi trebalo poštivati zahtijevaju :

1. logotip u formi bitmape (slike - .jpg, .gif ili .png), dimenzija od kojih je manja vrijednost (širina ili visina) minimalno 500 px na barem 150 dpi (preporučljivo je 300 dpi). Ovo se odnosi na prvu kopiju originalnog dizajna, jer ako neku sićušnu sliku uvećamo na ove dimenzije - dobit ćemo samo nejasnu mrlju.

2. vektorski obrađen logotip - Corel Draw ili Adobe illustrator


Dakle, ako se bavite marketingom u svome poduzeću, imajte u vidu da nije vaše da smanjujete sliku već da imate što veću i kvalitetniju kopiju originalnog dizajna.
Sliku će svojim potrebama prilagoditi tiskari i ostali kojih se to tiče.



Post je objavljen 26.03.2008. u 01:01 sati.