Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tihana123

Ej evo mene napokon

Hej....mahmah
Evo ja pokušavam napisati novi post. Neko vrijeme me nije bilo na internetu jer mi je kompjuter crkno...no sada sam na svu sreću dobila novi. Baš mi je lijepi, i to samo zato jer je LCD monitor...ma super je. Svi oni koji su mi ostavljali komentare, ne brinite ostaviti ću i ja vama..Neki dan, to je bilo još 22. veljače ove godine naravno, bila sam sa Manuelom i Tajanom u Lovačkoj kući. Bilo je ljepo,do tamo smo se bogme dobro nahodale,puno smo se slikale i nasmijale. Tamo smo papale ja i Manuela kremšnite i pile ledeni čaj,njaminjami a Tajana je isto jela neki kolač, nemam pojima kak se zove,mislim da je to bila baklava. Na Manuelinom blogu imate puno slika. Dok smo se vračale doma već se je spustio mrak pa me je bilo jako strah. A niko nije htio doći po nas. Tak me nije nikad bilo strah,al stvarno...dva kilometra po mraku po šumi bez rasvjete...katastrofa. Dok smo išle doma trebalo nam je nekih 15 min a dok smo išle tamo 45 min...ok,tu negdje.
Poslije lovačke otišle smo malo do ovog jednog mjesta gdje se mladi iz našeg mjesta okupljaju. Tamo je isto bilo super. ...u školi je čist oke,dobila sam tri iz biologije,no odmah sam je sljedeći dan ispravila na 5,iz kemije sam dobila četri i pet,zemljopisa četri iz testa,pet iz engleskog...ma ja sam zadovoljna. Do kraja škole još to sve mogu poboljšat. Nešto sam si razmišljala da upišem farmaceutsku...ma neznam.Šta vi mislite? U subotu sam trebala ići sa Martinom H. i Tihanom J. na bazene no nisam jer me ovi moji doma nisu pustili. No jeeedva sam ih nagovorila da me puste na zabavu u dom. Tamo sam otišla u 18:00 sa Manuelom. Bilo je tak super. Naplesali smo se,najeli i super super zabavili.thumbupDruštvo mladih Sokolovčana imalo je nekoliko predstava koji su bile pre savršene. Tak sam se nasmijala. Ma super...sretansretanOvaj tjedan su u školi sami testovi...al dobro još malo pa više nebudu,jer su praznici...jeeee...i tak već smo pisali iz hrvatskog, nikak nije bilo, pa smo pisali i iz fizike, matematike...u u torak ćemo iz kemije...ma katastrofa... kad malo bolje pogledam baš mi je žao kaj više nebudem išla sa ovima svojima u razzz, tak su mi svi super, ok neki nisu baš tak jako al neki su pre super....:-)...ovih dana sam već dobila rezultate testova i dobri su,hrvatski 3 i 4/5 a fizika samo 4. Još budemo pisali iz kemije. Joj nisam vam ni rekla kak me je u petak nastavnik iz matematike skoro ubio. Ovako, svi ovi moji iz razreda su se sa njim razgovarali na hodniku,tamo je bio i Stjepan R., a ja sam bila u wc. Čula sam da tamo netko razgovara pa sam otišla vidjeti. Tako se je nastavnik raspričao, a u rukama je imao onaj svoj ogromni trokut,ali stvarno baš je veliki. Ja sam došla iza njega a on meni nije vidio i tak me je musnuo sa tim trokutom u trbuh, točno sa onim vrhom.bang Joj kak je to mene boljelo, a ovi su se smijali ko ludi. A dobro sad je i meni smješno. I tak...a ova Tamara iz razreda nas je sve tužila da smo prepisivali testove, ja sam na to rekla nastavniku da sam precrtavala a ne prepisivala (jer smo na geometriji)...hahahahahahaha...no i on se je na to nasmijao..haha...neznam kaj da vam više rečem...sada ću pisati postove češće jer je napokon sve složeno....boksić

Pozzz : mom cijelom razredu, Ivoni, Izidori, Ljilj R., Nini D.(to su neke cure iz doma i moja sestrična Ivona )..pa podravljam sve ostale moje prijatelje i one koji me vole (pa valjda me volite kad mi ostavljate komentare...šala)...pusek J mahmah

Post je objavljen 15.03.2008. u 18:37 sati.