Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/horsedestiny

Nova nada...

Započela je velika humanitarna akcija „Zajedno za ergelu Lipik“ i mogu vam s ponosom reći da smo sestra i ja postale dio tima, koji će predstaviti ljepotu lipicanera. Očekuje nas turneja po cijeloj Hrvatskoj u nadi da ćemo ljudima uspijeti pokazati koliko vrijedi hrvatsko nacionalno blago - LIPICANER. Turneja je započela na Cvjetnom trgu u Zagrebu, a prošli vikend smo posjetili Split. To je bila prava pustolovina., a društvo odlično. Išao je tim cura i dečkiju, ali i naša voditeljica Ivana Ljubić. Osoba koja je sve ovo započela i čije srce kuca za ta divna stvorenja. Naravno da su išli i naši konji - Favory, Castillo, poniji Jack i Napoleon, te dva lipicanera za vuču kočije. Išli smo na dva dana. To je bilo ispunjenje snova. Subotnje jutro je bilo predivno. Taj je dan na hipu bila i 5. smotra pastuha. Imali smo prilike vidjeti krasne primjerke pojedinih pasmina. Bilo je dobroćudnih hrv. hladnokrvnjaka i posavaca, haflingera, koji su se mirno njuškali, mladi persheron, kasača, engl. punokrvnjaka... Arapi su pokazali kako kas može biti otmjen, dok su appalosse i quarteri donijeli duh divljeg zapada. Iskonska narav se pokazala između holsteina, a lipicaneri su poput bisera krasili smotru. Ništa nije moglo sakriti oduševljenje pri pojavi dva frizijska pastuha. Viteški ponos konja, koji su tamniji i od noći. Nakon smotre krenuli smo na put. Zabava počinje!!!! Ja, moja sekica, Ivona i Maja uvalile smo se u kamion. Naravno da smo se htjele voziti s konjima. Cijelim smo se putem zabavljale - jele, pjevale, smijale se, provjeravale konje... Put je bio dosta dug i u večernjim satima smo stigli u Sinj. Tamo su nas lijepo ugostili. Spremili smo konje u štalu, večerali, a zatim je slijedio dogovor za sutra. Ujutro je uslijedilo rano ustajanje i hranjenje konja. Sve smo se pripremili za nastavak puta. Konji su ponovo bili ukrcani u kamion, te smo mogli krenuti prema obali mora. Bili smo dosta uzbuđeni. Dolazak u Split je bio predivan. Čim smo stali na beton, okupirali su nas ljudi s mnoštvom pitanja. Imali smo i svoje zaštitare. Spremili smo konje i tada je uslijedila svečana povorka, a bio je održan i koncert. Po Splitskoj rivi jahale su naše dvije jahačice, a dva predivna lipicanera prkosila su ljepoti mora. Kočija je uokolo vozila ljude, budeći uspomene na prošla vremena. Djecu su zabavljali naši poniji Jack i Napoleon. Hrabro su se okušala u jahanju na ovim srčanim ponijima. Stalno smo bili u centru pažnje. Fotografiranje na svakom koraku. Nakon završetka na rivi, zbrisali smo u obližnji park. Malo odmora!!!! Konji su mirno pasli, dok smo mi uživali u pogledu na rivu. Spremili smo naše četveronožne prijatelje i uputili se u restoran. Hrana je bila odlična – lignje, morski pas, rižoto, juhe, bakalar, pomfri, piletina u umaku.... Osjećali smo se kao kraljevi. Nakon samih pohvala na naš show, uslijedio je povratak kući. Umorne smo sjedile u kamionu. Misli su nam bile daleko. U nekom drugom vremenu. Ovo je tek početak putovanja, koje će nam obilježiti život. Puni nade i snova krećemo na drugi kraj Hrvatske. Povezat ćemo strane svijetu u jednom mjestu - Lipiku!!! Mjestu u kojem se ponovo vraća duh konja, koji je nekada savršeno plesao pred očima careva, jednako onako kako danas pleše u našim srcima.

LJEPOTANI SA SMOTRE PASTUHA :

Pastusi haflingera pokazuju svoju mirnu narav...

Duh divljeg zapada...

... i u srcu Zagreba.

Mladi persheron...

Samo je pogled dovoljan... frizijski pastuh

Uvijek vatreni arap...

Posavinom još korača ovaj konj...

Poljski hladnokrvnjak se istaknuo težinom...

Preponski pastusi nas uvijek šarmiraju...

Lipicanski ponos naše štale...

...u društvu ostalih bisera.

DOŽIVLJAJI IZ SPLITA !!!!!

Pripreme za pustolovinu...

U prikolici - Jack, Castillo i Favory

Naše prvo stajalište u sumrak...

Maja je našla novog dečka alkara... (ali ne moja sekica)

Pripreme za utovar u Sinju...

Poniji čekaju svoj red... jedući travu :))

I njima nedostaju ponići...

Smjestili smo i "gospodu" koja vuče kočiju...

Uljepšavanje na splitskoj rivi...

Pod vedrim nebom u blizini mora...

Neka uspomene ostanu i na fotografiji...

Da li je netko za prijevoz iz bajke?

Konji su preuzeli i prometnicu...

Poziranje za Majin fotić... na prometnoj cesti :)))

Bilo je stvarno veselo!!!

Konji i more spojeni u oceanu uspomena...

Zasluženi odmor...

Još jedan pogled na rivu...

Odlazimo kući... ali se i vraćamo...

Post je objavljen 04.03.2008. u 14:02 sati.